וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג בן, אלביס, חד-קרן וזומבי: המרתון ששבר 38 שיאי גינס

40 אלף איש השתתפו במרתון לונדון האחרון, לא מעט מהם בתלבושות מגוחכות למדי. צפו בפדיחה של האיש שהתחפש לשעון ההיסטורי וברגעים המרגשים בקו הסיום

יוטיוב

בווידאו: התחפושות המשעשעות ביותר ממרתון לונדון של השנה שעברה

מרתון לונדון התקיים השבוע ולמען האמת, זה פחות מעניין מי ניצח. למעלה מ-40 אלף איש לקחו בו חלק וגרמו לכמה רגעים יוצאי דופן. לא מאמינים לנו? אז אולי תאמינו לספר השיאים של גינס, שקיבל לא פחות מ-38 שיאים חדשים.

בין היתר היו כאלה ששברו שיא גינס לזמן המהיר ביותר לריצת מרתון בתחפושת של לב, אוהל, בעל חיים (פנדה, למקרה שתהיתם), זומבי, רופא, גולפאי, שלד, נזירה, תא דואר, מדען, פיה, נעל, איש מערות, שק שינה, עץ, עץ חג מולד, וגם כאלה שנכנסו לספר השיאים עם תלבושת של אלביס, שמלת כלה, משחת שיניים, דמות ממשחק המחשב "סטריט פייטר", חד-קרן, ביצה, מומיה, דרקון, וזה לא הכל.

עוד בנושא:

שיחק פוטבול מנג'ר במשך 18 שעות - בזמן שאשתו היתה בחדר הלידה
מעשה אמנות: צפו בטריק המרהיב של מרסלו באימון ריאל מדריד
זו בלי ספק אחת העבירות המלוכלכות ביותר שתראו השנה
חוק וסדר: עשרת החוקים המוזרים שלא הכרתם בעולם הספורט

הנה מקבץ מהתחפושות המשעשעות ביותר:

מי שדווקא לא הצליח להיכנס לספר השיאים של גינס הוא בחור שרץ את כל 42.2 הקילומטרים בתלבושת של הביג בן. אלא שבסופו של דבר, התחפושת היתה בעוכריו והוא לא הצליח לחצות את קו הסיום משום שהיה גבוה מדי. בלית ברירה נאלץ לזחול, אבל גם זה לא קלקל את החגיגה.

והיה גם את הבחור הזה - קן ג'ונס בן ה-85, הרץ המבוגר ביותר בתחרות, שחצה את קו הסיום אחרי 7:40:50 שעות.

כך הוא התאמן למירוץ

וזו האישה הכי מבוגרת שהשתתפה - איילין נובל בת ה-84

נסיים עם היילי קרות'רס, רצה מקצוענית שכמעט התעלפה לפני קו הסיום. "אני חושבת שאיבדתי ראיה בעין אחת", סיפרה, "פשוט לא הצלחתי להרים את הרגליים, לא הצלחתי לזוז. זה היה מבעית". גם היא נאלצה לזחול, ובכל זאת סיימה עם שיא אישי עבורה - 2:33:59 שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully