וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

540 מיליון יורו לרכש: התוכנית הגרנדיוזית של ריאל מדריד לקיץ

הבלאנקוס יעמידו לרשות זידאן סכום עצום אותו הם מתכוונים לנצל כדי לרכוש את פוגבה, הזאר, אריקסן, יוביץ' ואנדומבלה. חאמס רודריגס יימכר

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל עומדת עומדת בפני קיץ מכריע, ונראה שהוא יהיה מלא בעסקאות יקרות. על פי דיווח ב"אס" הספרדי, פלורנטינו פרס מתכוון להעמיד לרשות זינדין זידאן תקציב של 540 מיליון יורו לטובת רכש. לעת עתה, נראה שהסכום יוקדש בעיקר כדי לרכוש חמישה שחקנים: אדן הזאר (שעל פי התקשורת האנגלית כבר קיבל אור ירוק מצ'לסי למעבר), פול פוגבה, כריסטיאן אריקסן, לוקה יוביץ' וטאנגי אנדומבלה.

עדיין לא ברור אם כל החמישה יצורפו, אולם בתקשורת הספרדית כבר חישבו את פילוח המיליונים, בהתאם להערכות הראשוניות של ריאל מדריד: פוגבה צפוי להיות השחקן היקר ביותר, ועלותו אמורה לעמוד כ-150 מיליון יורו. עסקת אדן הזאר אמורה להיות השנייה הכי גבוהה (112 מיליון), זו של כריסטיאן אריקסן השלישית (בין 85 ל-100 מיליון), ואנדומבלה ויוביץ' הצעירים אמורים להירכש בסכום צנוע יותר (בין 60 ל-80 מיליון יורו). כזכור, ריאל כבר הספיקה לרכוש שחקן אחד לקראת העונה הבאה, כששמה את ידה על הבלם הברזילאי המבטיח אדר מיליטו, שנקנה תמורת 50 מיליון יורו מפורטו.

מי שלא אמור להיות חלק מריאל מדריד על אף העובדה שהוא כבר חתום בשורותיה, הוא חאמס רודריגס. הקשר הקולומביאני המושאל מהבלאנקוס לבאיירן מינכן לא מרשים זינדין זידאן, שעל פי "מארקה" כבר הודיע להנהלה שהוא לא מעוניין בו. הסכום שבו יימכר אמור לסייע לריאל ברכישות החדשות.

עוד בנושא

מוריניו ופוצ'טינו מכנים את מסי "אלוהי הכדורגל", סוארס "הבוגד" סופג אש
צ'אבי הודיע כי יפרוש בתום העונה: "מצפה לראות מה צופן לי העתיד כמאמן"
המחליף של דייגו גודין? אתלטיקו מדריד במשא ומתן עם ניקולאס אוטאמנדי

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
השחקן הכי יקר ברשימה. פול פוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully