וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של גודין? אתלטיקו מדריד במגעים עם ניקולאס אוטאמנדי

הקולצ'ונרוס מעוניינים בבלם הארגנטינאי של מנצ'סטר סיטי במקום הקפטן שעלול לעזוב. ה"אס" מדווח שנעשתה פנייה לסיטיזנס ולסוכנו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תגובות למשחק חצי גמר ליגת האלופות בין ברצלונה לליברפול

בתקשורת הספרדית מדווחים היום (חמישי) שאתלטיקו מדריד תשנה את פניה לחלוטין בעונה הבאה. הקולצ'ונרוס יאבדו את לוקאס הרננדז שיעבור לבאיירן מינכן וצפויים להיפרד גם מדייגו קוסטה, כשעזיבות אפשריות של הכוכבים הגדולים אנטואן גריזמן ודייגו גודין נמצאות גם כן על הפרק. מי שעשוי להחליף את גודין במרכז ההגנה על פי "האס" הוא בלם מנצ'סטר סיטי, ניקולאס אוטאמנדי.

הארגנטינאי בן ה-31 שיחק העונה 32 משחקים בכל המסגרות במדי אלופת אנגליה, אבל הוא לא נחשב לבלם פותח בהרכב של פפ גווארדיולה. ה"אס" טוען שאתלטיקו מדריד כבר נמצאת בשיחות מתקדמות עם סיטי ועם סוכנו של השחקן, שמחזיק בחוזה עד 2022. אם יחתום באתלטיקו, אוטאמנדי ישוב לליגה הספרדית בה שיחק בעבר במדי ולנסיה בעונת 2014/15, עונה אישית נהדרת אשר בזכותה עבר בעונה שלאחר מכן למנצ'סטר סיטי תמורת 30 מיליון יורו.

בראיון שנערך בינואר האחרון, פפ גווארדיולה רמז שיש אפשרות שאוטאמנדי יעזוב את מנצ'סטר כשאמר: "הוא לא שמח כאן, כי הוא לא משחק מספיק. אני מבין את זה, אבל אין לי איך לעזור לו כרגע. הוא שחקן שאני יודע שאפשר לסמוך עליו בכל סיטואציה, ואני מאושר שיש לי אותו בסגל. אני לגמרי אבין אותו אם הוא יבקש לעזוב".

שחקן מנצ'סטר סיטי ניקולאס אוטאמנדי. GettyImages
חוזר לספרד? ניקולאס אוטאמנדי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully