וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנג'לו ראסל נתפס עם מריחואנה בשדה התעופה בניו יורק

שחקנה של ברוקלין נטס, נתפס עם הסם ברשותו בשדה התעופה לה גוארדיה שבניו יורק כאשר היה בדרכו לעיר הולדתו, לואיוויל. אם יורשע, ייכנס לתכנית המריחואנה של הליגה

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של אורן יוסיפוביץ' על גולדן סטייט ווריירס

ד'אנג'לו ראסל, שחקנה של ברוקלין נטס נתפס אמש (רביעי) כשברשותו מריחואנה בשדה תעופה בניו יורק. לפי דיווח של ה-"USA TODAY", ראסל, שנסע משדה התעופה לה גוארדיה שבניו יורק לשדה התעופה הבינלאומי של לואיוויל, עיר הולדתו, נחקר על ידי המשטרה לאחר חיפוש שגרתי בחפציו טרם העלייה למטוס. המשטרה זיהתה תחילה חשד שהסם נמצא בתוך פחית של "אייס טי אריזונה", אך לאחר בדיקה נוספת, הסם היה בתוך אחד התיקים בתא צדדי מוסתר שבו התגלתה המריחואנה. רכז הנטס קיבל זימון מיידי לבית המשפט באשמת החזקת מריחואנה שלא כחוק.

מי שסיפק את המידע לרשויות התעופה נשאר אנונימי, משום שדוח המשטרה טרם פורסם. אם וכאשר יואשם השחקן, הוא ייכנס אוטומטית לתכנית המריחואנה של ליגת ה-NBA שבה נמצאים שחקנים אשר נתפסו כמו ראסל באשמת סמים, אך לפי ההסכם הקיבוצי של התכנית לא תינתן השעיה עד להפרה השלישית של שחקן שיימצא שוב אשם בגין החזקת סמים.

עוד בנושא:

אחד מי יודע: מי השחקן הטוב בעולם? כתבתו של אורן לוי
על ההפתעה הכי גדולה בפלייאוף: סיפורו של אנס קאנטר
שאראס מעניין את ממפיס, טיירון לו יגיע ללייקרס?

דיאנג'לו ראסל, ברוקלין נטס. AP
מסתבך. דיאנג'לו ראסל/AP

הרכז בן 23, הוביל העונה את הנטס לפלייאוף מן המקום השישי במזרח ושם הם פגשו בסיבוב הראשון את פילדלפיה 76 והודחו 4:1 אחרי סדרה עיקשת. ראסל נבחר שני בסיבוב הראשון בדראפט של 2015 על ידי לוס אנג'לס לייקרס. הוא שיחק את שתי העונות האחרונות בברוקלין אחרי שעבר בטרייד מלוס אנג'לס לקבוצה מניו יורק. הרכז, שהגיע ממכללת אוהיו סטייט לליגה הטובה בעולם, העמיד השנה ממוצעים נאים של 21.1 נקודות למשחק ו -7.0 אסיסטים למשחק, ובנוסף נבחר השחקן לראשונה העונה למשחק האולסטאר. בקיץ הקרוב ייחשב ראסל לשחקן חופשי מוגבל דבר האומר שלקבוצתו הנוכחית תהיה זכות להשוות כל הצעה שתתקבל עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully