וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס על הכוונת של ממפיס, טיירון לו מתקרב לאיחוד עם לברון ג'יימס?

מאמן ז'לגיריס ממשיך לעורר עניין בליגה הטובה בעולם ועשוי להחליף את ג'יי בי ביקרסטאף. מונטי וויליאמס מתקרב לפיניקס, טיי לו הוא "הבחירה המובנת מאליה" של הלייקרס

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: אורן יוסיפוביץ על גולדן סטייט

ה-NBA לא ממש האירה פנים למאמנים האירופאים במעט הפעמים שהוענק צ'אנס לאחד כזה, אולם נראה שבמוקדם או במאוחר יעמוד על הקווים בליגה הטובה בעולם נציג נוסף מהיבשת הישנה. על פי ESPN, שרונאס יאסיקביצ'יוס על הכוונת של ממפיס, שמתכננת להיפגש עמו בקרוב. זו לא הפעם הראשונה ששחקן העבר האגדי שעושה חיל בז'לגיריס קובנה מוזכר כמועמד לאמן קבוצת NBA. בקיץ שעבר הוא התראיין למשרת המאמן הראשי של טורונטו, אולם לבסוף הראפטורס החליטו להישאר עם מאמן מבית בדמותו של ניק נרס, ששימש קודם לכן עוזר מאמן הקבוצה.

לאחרונה שמו של שאראס עולה ושוב ושוב בהקשר של קבוצות NBA שנמצאות בתהליך של חיפוש מאמן. לאחרונה נפגש גם עם ג'נרל מנג'ר קליבלנד קובי אלטמן, פגישה שמטרתה היתה - כך על פי דיווחים - לבדוק אפשרות שיסכים לאמן את הקאבס. ממפיס, שפיטרה את ג'יי בי ביקרסטאף אחרי שסייימה את העונה הסדירה במאזן 49:33 ונשארה מחוץ לפלייאוף, מתייחסת אל שאראס כמועמד בעדיפות גבוהה.

משרה אימון פתוחה נוספת ב-NBA נמצאת בפיניקס, שפיטרה מאמן אחר מרקע אירופי, איגור קוקושקוב. על פי מארק סטיין מ"ניו יורק טיימס", מועמדותו של מונטי וויליאמס צוברת תאוצה והוא עשוי להתמנות רשמית לתפקיד בשבוע הקרוב. על פי הדיווח, הסאנס קיבלו החלטה עקרונית למנות את וויליאמס וכעת מחכים שעוזר מאמן פילי יכריע בעצמו, כשברקע הצעות מקבוצות נוספות.

גם הלייקרס סימנו את מונטי וויליאמס כמועמד, אולם הסימנים האחרונים מראים שטיירון לו, המועמד המועדף על לברון ג'יימס, קרוב יותר. על פי מארק סטיין, "הלייקרס מבינים שג'יימס יהיה הכי שמח והכי מחובר אם ישחק עבור טיי לו. למנות את לו זו הבחירה המובנת מאליה עבור הלייקרס".

עוד בנושא

למרות יום פושר של לילארד: פורטלנד ניצחה בדנבר וקבעה 1:1 בסדרה
דריימונד ואיגי, הלחם והחמאה: על משחק 2 בין גולדן סטייט ליוסטון
בארה"ב טוענים: פופוביץ' צפוי לחתום לשלוש עונות נוספות בסן אנטוניו

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
הרבה מחזרות ב-NBA. שאראס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully