וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות יום פושר של לילארד: פורטלנד ניצחה בדנבר וקבעה 1:1 בסדרה

כוכב הבלייזרס הסתפק ב-14 נקודות בלבד, אבל הצוות המסייע בראשות קאנטר והוד (15 כל אחד) חילץ ניצחון 90:97 במשחק הגנתי קשוח. 16, 14 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ליוקיץ'

עריכה: מתן חדד

בווידאו: הפלייאוף המופלא של קווין דוראנט

משחק אחד בלבד נערך הלילה (בין רביעי לחמישי) בפלייאוף ה-NBA, כשפורטלנד ניצחה בדנבר והשוותה ל-1:1 את סדרת חצי גמר המערב.

משחקי הלילה:

דנבר (2) - פורטלנד (3) 97:90

שחקני פורטלנד בלייזרס דמיאן לילארד, אנס קאנטר חוגגים. רויטרס
יש מי שמחפה על יום חלש של הכוכב הגדול. קאנטר עם לילארד/רויטרס

דנבר (2) - פורטלנד (3) 97:90 (הבלייזרס השוו ל-1:1)

זה ללא ספק הפלייאוף של דמיאן לילארד, אבל מסתבר שפורטלנד לא תלויה בו לחלוטין. כוכב הבלייזרס הסתפק ב-14 נקודות בלבד וסבל מיום קליעה חלש (5 מ-17 מהשדה, 1 מ-7 מהשלוש), אבל בהיעדרו סי ג'יי מקולום (20 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) ובעיקר אנס קאנטר ורודני הוד, שני שחקנים שספגו לא מעט השמצות בעקבות תפקודם בפלייאוף בשנים קודמות, עזרו לחלץ ניצחון חוץ יקר שמעביר את הסדרה לאורגון בדיוק במצב שהבלייזרס תכננו.

גולת הכותרת של המשחק, כפי שמרמזת את התוצאה, הייתה ההגנה. אחרי שעשה ככל העולה על רוחו במשחק 1, ניקולה יוקיץ' זכה לטיפול מיוחד מהבלייזרס שכלל שמירה כפולה לעתים קרובות. הסנטר הסרבי הנפלא אמנם לא נעצר לחלוטין ואפילו הספיק לרשום אסיסט מרהיב בין הרגליים של מיירס לאונרד, אולם השטף ההתקפי של הנאגטס נפגע. הביתיים סיימו עם 34 אחוזים בלבד מהשדה, 20 אחוזים מהשלוש וגם מהקו לא היו מדויקים במיוחד, עם 61 אחוזים. גם שליטה בריבאונד (58 של דנבר לעומת 47 של פורטלנד) לא כיפרה על רמת הביצוע ההתקפית הנמוכה של הנאגטס, שנקלעו לפיגור מתחילת המשחק, ראו אותו צומח ל-15 בירידה למחצית, ולא הצליחו לייצר קאמבק ממשי למרות שהתקרבו לכדי מינוס חמש בלבד כשנותרה חצי דקת לסיום.

כאמור, מלבד מקולום ולילארד, זה היה בעיקר המשחק של השחקנים המשלימים של הבלייזרס. אנס קאנטר סיים עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים, סייע עם הגנה טובה באופן מפתיע וקינח בעימות פיזי עם שחקני הבלייזרס אחרי עבירה ברוטלית על טורי קרייג, שנפצע עוד לפני כן בפניו וחזר למשחק עם מסיכה. רודני הוד קלע מספר נקודות זהה לזה של קאנטר, ותפקד גם הוא בצד ההגנתי טוב מבדרך כלל. מנגד, יוקיץ' סיים עם 16 נקודות, 14 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אבל ג'מאל מארי (15 עם 6 מ-18 מהשדה) ומפול מילסאפ (14 עם 6 מ-14 מהשדה) לא עזרו מספיק.

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס, נשמר על ידי שחקני פורטלנד בלייזרס. רויטרס
קיבל טיפול מיוחד. יוקיץ'/רויטרס
טורי קרייג, דנבר נאגטס פצוע. רויטרס
והיו גם עצבים. טורי קרייג נפצע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully