וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית טוענים: גרג פופוביץ' צפוי לחתום לשלוש עונות נוספות בסן אנטוניו

לא נגמר: המאמן בן ה-70 סיכם עם ראשי הספרס על המשך דרכו במועדון, מדי עונה יחליט האם ברצונו להישאר. גם וינס קרטר ממשיך לעונה נוספת

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה הסדירה ב-NBA

על אף השמועות שגרסו כי העונה שהסתיימה במפח נפש עשויה להיות האחרונה שלו בליגה הטובה בעולם, בארצות הברית מדווחים הערב (שלישי) כי גרג פופוביץ' צפוי לחתום על חוזה חדש שישאיר אותו לשלוש שנים נוספות בסן אנטוניו.

על פי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, הצדדים סיכמו על מתווה החוזה כבר לפני מספר חודשים, לפיו פופוביץ' יחליט מדי עונה האם הוא מעוניין להמשיך או לא, ובכל מקרה יהפוך למאמן בעל השכר הגבוה ביותר בליגה.

פופוביץ' בן ה-70, שנחשב לאחד המאמנים הטובים בכל הזמנים, צבר עד כה 1,245 ניצחונות ב-23 עונותיו בסן אנטוניו - מקום שלישי בכל הזמנים אחרי דון נלסון ולני ווילקינס. הוא זכה בחמש אליפויות, הגיע לפלייאוף ב-22 עונות ברציפות (!) ובקיץ הקרוב יאמן את נבחרת ארצות הברית באליפות העולם שתיערך בסין. ב-2020 יאמן את האמריקאים גם באולימפיאדה.

* אזרח ותיק נוסף שימשיך לעונה נוספת בליגה הטובה בעולם הוא וינס קרטר, שהודיע על כוונתו להמשיך לעונה מספר 22 ב-NBA. עדיין לא ברור האם זה יקרה בקבוצתו בעונה החולפת, אטלנטה, או בקבוצה אחרת.

גיף גרג פופוביץ'. Giphy
הרווח כולו שלנו. פופוביץ'/Giphy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully