וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "מקריב את השנה שנשארה לי כדי לעזור לבית"ר"

1.5.2019 / 10:50

קשר בית"ר ערך מסע"ת לקראת משחקו האחרון: "מרגש לדעת שנגעתי בכל כך הרבה אנשים. זה קשה גם לי, יש לי את הנפילות שלי". על מכבי חיפה: "מאוכזב שהרומן שלי איתם הסתיים ככה"

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

יוסי בניון, אולי גדול השחקנים הישראלים בכל הזמנים, יערוך ביום שבת (20:30) את משחקו האחרון בקריירה כשחקן פעיל כשבית"ר תארח את מ.ס. אשדוד שנלחמת על חייה בתחתית. עבור בית"ר המשחק הזה יהיה הרבה פחות חשוב, אך אוהדי הקבוצה יגיעו בהמוניהם כדי לחלוק כבוד לבניון, שבעונה הבאה ישמש כמנהל המקצועי של הקבוצה ויעבוד מאחורי הקלעים בשיתוף פעולה עם הבעלים משה חוגג ונציגו אלי אוחנה. היום ערך בניון מסע"ת לקראת הפרידה שבה הוא הסביר את המניעים שלו, הביט על הקריירה לאחור ועד כמה קשה היתה ההחלטה לפרוש.

עוד בנושא:

חלם בספרדית: בחזרה לתחילת דרכו של יוסי בניון בספרד
בנשימה אחת עם אואן וקלויברט: הצעדים הראשונים של יוסי בניון
רגע אלוהי אחד: השער שמתאר את הקריירה המופלאה של בניון
הכדורגלן הישראלי הכי גדול בהיסטוריה: מספרי הקריירה של בניון
"הלוואי שהיו עוד כמוך": גם טורס, קראגר וארבלואה נפרדים מבניון

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. רוני כנפו, צילום מסך
משחק אחרון בקריירה. בניון עם קלינגר/צילום מסך, רוני כנפו

יוסי בניון נראה נרגש במסע"ת ואמר: "אני מעכל את זה לאט לאט, אנסה ליהנות מהימים שנשארו, מהאימונים, מהמשחק. מבחינה פיזית אין לי ספק שאני יכול להמשיך עוד שנה לפחות, אבל חשבנו על כל התמונה, על מה צריך ומה לא צריך במועדון, והחלטנו שזה הדבר הכי נכון. גם אם הייתי משחק עוד עשר שנים היה לי קשה לפרוש, אבל לכל דבר יש סוף. ניסיתי לא לחשוב על זה יותר מדי, אבל ככל שזה מתקרב אין ברירה. ברור שזה קשה לי, יש לי את הנפילות שלי עם עצמי, אבל זה היה צריך להגיע. מבחינתי, הדבר הכי חשוב הוא לנצח את אשדוד כי אני רוצה לסיים את משחק הפרישה שלי עם ניצחון, וצריך להראות ספורטיביות לליגה".

בניון התלוצץ ואמר: "ברור שכשניר ינסה להחליף אותי אז אגיד לו לא, קודם כל הוא צריך להחליט מה ההרכב. במסיבת העיתונאים הראשונה אמרתי שאני רוצה לפרוש בבית"ר ירושלים, במועדון גדול, ולשמחתי הם ראו את הנכונות להביא אותי ולהיפרד ממני כמו שצריך. המועדון רואה בי כחלק מהעתיד ואני "מקריב" את השנה הנוספת שנשארה לי כדי לעזור למועדון בדברים שמסביב".

"אני שלם עם כל החלטה שקיבלתי בקריירה, אם פגעתי במישהו לאורך הדרך אני כמובן מתנצל. אני מאוכזב שהרומן שלי עם מכבי חיפה הסתיים בצורה שהוא הסתיים, אבל זה לא היה מכוון - לא ממני. אני שמח שאני נמצא בבית"ר ירושלים ומקבל את הזכות כאן. מרגש לדעת שנגעתי בכל כך הרבה אנשים, ילד בן שלוש פנה אלי ברחוב ומבוגר בן 90 אמר שהוא לא מפספס אף דקה שלי על המגרש, אלה הדברים הכי חשובים שהשגתי בקריירה".

עוד באותו נושא

חלם בספרדית: בחזרה לתחילת דרכו של יוסי בניון בספרד

לכתבה המלאה
יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. רוני כנפו, צילום מסך
ההתרגשות ניכרה היטב. בניון/צילום מסך, רוני כנפו

ניר קלינגר פתח ואמר: "אני מרגיש מצוין, היה כיף לחזור וגם לנצח. המשחק הקרוב, מעבר למשחק הפרידה מיוסי - אם הוא לא יתחרט עד אז, כל הזמן יש לי תחושה שהוא עומד להתחרט - זה משחק חשוב לליגה. יש בו מתמודדת על הירידה ואנחנו נצטרך להיות ספורטאים במלוא מובן המילה ולשחק כדי לנצח".

על עתידו, בפרט כשבניון מונה לתפקיד המנהל המקצועי, אמר המאמן: "אני יודע להסתגל למצבים, אני חושב שאני מנהל את הקבוצה בצורה עניינית, יוסי נמצא כל יום באימון, שום דבר לא משפיע עלי בקטע של מה יהיה. אני מקצוען, זו העבודה שלי, ומה שיהיה בסוף העונה, יהיה בסוף העונה".

על כך שמשה חוגג לא הזכיר אותו בהרמת הכוסית: "אני לא חושב על זה, זה לא מעניין אותי, אני לא איש שמחפש מלחמות וכבוד. את הכבוד שלי רחשתי בעבודה קשה, ואם הוא מצא לנכון לא להגיד, תשאלו אותו. עד לפני יומיים-שלושה לא שמתי לב לזה בכלל, עד שאנשים סיפרו לי על זה. לא היה לי מספיק זמן להטביע את חותמי ואת הדרך שלי, בסך הכל 4-5 חודשים, אבל אלה החיים".

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. רוני כנפו, צילום מסך
"אני לא איש שמחפש מלחמות וכבוד". ניר קלינגר/צילום מסך, רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully