וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלוואי שהיו עוד כמוך": גם טורס, קראגר וארבלואה נפרדים מבניון

השותפים לדרך בליברפול נפרדים: חברו הטוב טורס בירך, קראגר הזכיר "לא לשכוח את הברנבאו", ארבלואה הילל. גם בווסטהאם שיבחו

עריכת וידאו: מתן חדד

גם ברחבי אירופה נפרדים מיוסי בניון. אחרי שהודיע ביום חמישי על פרישה עם פוסט אינסטגרם בעברית, גדול כדורגלני ישראל בדור האחרון פרסם גם הודעת פרידה באנגלית.

"להיות חלק מקבוצה זה לא רק מקצוע, זו דרך חיים, זה להיות חלק ממשפחה. הפרק האירופי בקריירה שלי היה מדהים. זכיתי חלק מקבוצות מוכשרות וממועדונים גדולים שכל שחקן חולם להגיע אליהם", כתב בניון. "אני מוקיר תודה על ההזדמנות להיות חלק מהמשחק המדהים הזה. אוהדים וחברים לקבוצה שעבר - תודה על כל התחושות שהענקתם לי, על שאיפשרתם לי להרגיש בבית בזמן שהייתי הרחק מהבית, על שאיפשרתם לי להיות חלק מההיסטוריה שלכם. החלק שלי ככדורגלן מסתיים בקרוב, אבל זה רק החלק הראשון ואני מקווה לראות אתכם בעתיד הקרוב".

עוד בנושא

רגע אלוהי אחד: השער שמתאר את הקריירה המופלאה של יוסי בניון
הכדורגלן הישראלי הגדול בהיסטוריה: מספרי הקריירה של יוסי בניון
התזמון המושלם: דוד רוזנטל על סיכויי ההצלחה של בניון בתפקיד
אופיר סער על המשימות שמחכות לבניון כמנהל המקצועי בבית"ר

שחקני ליברפול יוסי בניון עם פרננדו טורס. רויטרס
הרבה זיכרונות משותפים. בניון עם פרננדו טורס/רויטרס

ג'יימי קראגר, ששיתף פעולה עם בניון בליברפול, בירך את בניון וכתב לו בתגובה: "בהצלחה, אף פעם אל תשכח את הברנבאו". חבר קרוב נוסף של בניון מהפרק האנגלי בקריירה, פרננדו טורס (ששיתף פעולה עם בניון בליברפול ובצ'לסי), כתב: "ללא ספק אחד החברים לקבוצה הכי טובים שהיו לי בקריירה, ללא ספק אחד החברים הכי טובים שהכדורגל נתן לי. הלוואי שיהיו עוד הרבה כמוך. ברכות על קריירה מזהירה, מאחל לך את הטוב ביותר בהמשך ומשוכנע שתצליח".

אלברו ארבלואה, עוד שותף לדרך של בניון בליברפול, כתב: "אתה גדול, חבר. המון ברכות על הקריירה, הרגשתי בר מזל לשחק ולהתאמן איתך, ובנוסף גיליתי חבר נפלא ואדם נהדר. חיבק גדול והרבה הצלחה".

ג'יימס קולינס, חברו לשעבר בווסטהאם, כתב: "היתה לך קריירה מדהימה, היה תענוג לשחק איתך ותענוג גדו יותר לשהות במחיצתך בחדר ההלבשה במשך כל כך הרבה זמן. אתה בלי צל של ספק אחד האנשים הכי נחמדים ומנומסים שיצא לי להכיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully