וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: המשימות הצפויות ליוסי בניון כמנהל המקצועי

10.4.2019 / 16:15

מגעים מתקדמים בין חוגג לקשר, תקווה להגיע בקרוב לסיכום רשמי על מינויו של בניון כמנהל מקצועי. המשימה הראשונה תהיה פגישה עם מספר מאמנים, השנייה תהיה בניית הסגל לעונה הבאה

פלייר ניסן יחזקאל/עריכת וידאו: שניר דבוש

המגעים בין משה חוגג ליוסי בניון בנוגע למינויו של האחרון למנהל המקצועי של בית"ר ירושלים מתקדמים, ולצדדים יש תקווה להגיע להסכם חתום בקרוב מאוד. בין הצדדים כבר הוחלפו טיוטות ההסכם בנוגע לסמכויותיו של בניון, הבהרות לגבי תקציב הקבוצה ותנאיו של בניון. נראה כי בימים הקרובים יסוכמו כל הפרטים עד לכדי חתימה.

המצב הנוכחי יוצר אי נוחות לבניון היות והוא עדיין שחקן בקבוצה שצריכה להשלים את משימת ההישארות. העובדה כי הוא עתיד להפוך למנהל מקצועי יצרה סביבו באז, כמו גם דרישה של אנשים לקבל תשובות לגבי עתידם ואינספור בקשות של אנשי כדורגל לחבור אליו בבית"ר. בשלב זה, בניון ואוחנה לא מבצעים פעולות עד אשר ייחתם ההסכם עם הקשר באופן סופי.

לאחר שייחתם ההסכם, הדבר הראשון שבניון ואוחנה יעשו יהיה להיפגש עם מספר מאמנים ולהבהיר להם את המצב החדש בבירה. המועמד המועדף הוא רוני לוי, ונראה כי אם יסכים לתנאים המקצועיים והכספיים תחת בניון סיכוייו לקבל את המשרה גבוהים.

לאחר מכן יצטרכו בבית"ר לקבל החלטות בנוגע לשחקנים, הן בנוגע לאלה שישוחררו והן בנוגע לרכש. החלטות יתקבלו על שחקנים דוגמת ארנסטס שטקוס ואיתמר ניצן, שי קונסטנטין (איתו מתנהל משא ומתן עם פערים קטנים בין הצדדים), לוסיו (עימו החלו מגעים) או חלוץ זר אחד, וכמו כן תצטרך להתקבל החלטה האם לצרף בלם זר.

צפויה לבניון לא מעט עבודה, אבל עוד לפני כן הוא יצטרך להכריז באופן רשמי על פרישה ממשחק פעיל, בתקווה שהמשחק בטדי נגד מ.ס. אשדוד מחזור אחד לסיום העונה יהיה לפרוטוקול בלבד, מבלי חשש למאבקי ירידה, והוא יוכל להיפרד בצורה מכובדת.

יוסי בניון מודה לקהל בית"ר ירושלים. דני מרון
יצטרך לקבל לא מעט החלטות בזמן קצר. יוסי בניון/דני מרון

אחרי הניצחון הדרמטי על הפועל תל אביב ביום שני, בבית"ר ירושלים כבר מתכוננים למשחק נגד מכבי פתח תקוה במוצאי שבת. בבירה יודעים היטב שניצחון שני ברציפות עשוי להבטיח מעשית עונה נוספת בליגת העל (זאת במקרה שמ.ס. אשדוד תפסיד לבני סכנין).

המאמן הזמני ניסן יחזקאל אמר: "הניצחון על הפועל תל אביב שחרר המון לחץ. אנחנו במגמה די טובה, לא הפסדנו שלושה משחקים ברציפות, אבל עדיין לא סיימנו את המשימה. צריך לסיים את העונה הכי טוב שאפשר. מכבי פתח תקוה במומנטום לא רע, אבל אנחנו קבוצה יותר איכותית ויותר חזקה ולכן זה תלוי בנו. צריך לתת הכל במגרש כמו במשחק האחרון ולא לאפשר למכבי פתח תקוה להרגיש שהיא מסוגלת אפילו להשיג נקודה".

השוער איתמר ניצן אמר: "זה משחק קריטי. אמנם הפער עומד על שש נקודות, אבל אם ניכנס לשאננות מסוימת, נמצא את עצמנו בסכנה. צריך לסיים את העונה עם כמה שיותר ניצחונות. בתקשורת זה נראה כאילו נוצרה סוג של אופוריה, אבל זה לא המצב. כולנו דרוכים ומודעים לזה שאם לא נביא נקודות במשחקים הבאים, נסתבך".

עוד באותו נושא

הכלבויניק של בית"ר: דוד קלטינס הוכיח שוב עד כמה הוא חיוני לבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
שוער בית"ר ירושלים, איתמר ניצן. דן מרון, מערכת וואלה!
חושש משאננות. ניצן/מערכת וואלה!, דן מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully