וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "למזלי מכבי תל אביב נתנה לי חופש עבודה מוחלט"

המאמן סיפר על הרצון לשבור לשבור שיא בהפרש נקודות, סימן פייבוריטיות לצ'מפיונס והצהיר: זה השחקן הסרבי שהייתי מביא לקרית שלום

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי המשחק של מכבי תל אביב מול הפועל חדרה

מאמן מכי תל אביב, ולאדן איביץ', קיים ריאיון ארוך בסרביה בו סיפר על הזכייה באליפות, העלה זכרונות מפאוק סלוניקי, סיפר איזה שחקן היה מביא לקרית שלום אם רק היה יכול ועוד.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב תגבה חמישה שקלים כדי להיכנס לחגיגות האליפות הרשמיות, הכסף יועבר לצדקה
יד אחת על הפה, יד שנייה על הצלחת: האליפות של אלירן עטר
מכבי תל אביב: דור פרץ מכוון לאירופה, שגיב יחזקאל עשוי לחזור

seperator

על העונה בישראל: "מכבי תל אביב היא הקבוצה הכי גדולה, הכי פופולארית והכי מאתגרת בישראל. אנחנו רוצים להישאר בלתי מנוצחים עד סוף העונה, מכל הליגות באירופה, רק מכבי תל אביב ופאוק סלוניקי עדיין לא הפסידו ואנחנו שיחקנו יותר משחקים ממנה. יש לנו הזדמנות לקבוע שיא אירופי מבחינת ההפרש מהמקום השני. הזדמנויות כאלו קורות פעם אחת בקריירה".

על העבודה במכבי תל אביב: "אני בר מזל שהעניקו לי חופש עבודה מוחלט. לאנשים שהעסיקו אותי היה חשש בגלל גילי הצעיר והעובדה שהגעתי מבחוץ, אבל הם השאירו את הקבוצה בידיים שלי. הם קיבלו את ההבנה שלי ואת הבחירות המקצועיות שלי וכיבדו את ההחלטות שלי. לצערי בעולם הכדורגל יש הרבה מועדונים שלא פועלים באופן כזה, יותר מדי מועדונים בהם חברי ההנהלה חושבים שהם מבינים בכדורגל, אבל בעצם אין להם מושג מה הם עושים. ואי אפשר להסביר להם שהם טועים".

על השחקן הסרבי שהיה מצרף למכבי תל אביב אם רק היה יכול: "אלכסנדר פריוביץ' הוא בשבילי מספר 1. בגלל שהוא כדורגלן נהדר ואדם נהדר. מעט אנשים האמינו בו כשהבאתי אותו מפולין לפאוק סלוניקי, בעיקר לאור העובדה שהוא לא היה בכושר מלא כשהוא הגיע ליוון. הוא הכדורגלן הזר הכי גדול בהיסטוריה של פאוק סלוניקי ולמרות שהוא נמכר בינואר לאל איתיחד, לשערים שלו יש חלק מכריע בזכייה של הקבוצה באליפות אחרי 34 שנה".

עוד על הסרבים: "אם הייתי יכול לבחור סרבי נוסף אחרי פריוביץ', זה דושאן טאדיץ'. אני לא חושב שצריך להסביר למה, רק אומר שהעונה הוא אחד השחקנים הכי טובים באירופה. הוא הצטיין במשך שנים גם בסאות'המפטון וכך גם במדי הנבחרת".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"לצערי, בעולם הכדורגל יש יותר מדי מועדונים שלא פועלים כמו מכבי תל אביב". איביץ'/יוסי ציפקיס

על חלק מה-אני מאמין שלו: "אני חושב שקשה להצליח אם אין לך עקרונות, אבל אתה חייב גם להיות גמיש ולהיות מסוגל להתמודד עם שינויים. איך זה יעזור לך לשחק כדורגל התקפי, אם אין לך את השחקנים המתאימים לכך, או להתעקש על משחק הגנתי אם השחקנים שיש לך לא יכולים לעמוד בדרישות שלך? מאמן כדורגל חייב לראות את המצב של הסגל ולהחליט איזה כדורגל הכי מתאים".

על חזרה אפשרית לסרביה: "אני מחוץ לכדורגל הסרבי כבר הרבה מאוד זמן. אין לי היכרות מעמיקה עם הליגה ואני רק עוקב אחרי פרטין בלגרד, המועדון היחיד בעולם שלנצח יעלה בי רגשות. אני לא יודע לאן החיים יובילו אותו, אבל כפי שכבר אמרתי בעבר, העדיפות שלי היא לאמן בחו"ל".

על חצי גמר ליגת האלופות: "אין לי דילמה מי אני מקווה שיעלו לגמר, ליברפול ואייאקס. אני מכבד את ברצלונה, אבל אשמח לראות קבוצה אנגלית בגמר במדריד. וגם בזכות הכדורגל שלו, בגלל שחוסר מזל גרם לו להפסיד כבר בגמר ליגת האלופות, בזכות כל מה שהוא, אני בעד יורגן קלופ. לאייאקס מגיע בגלל הגישה האמיצה והכדורגל היפה שלה. יהיה נהדר לראות שחקן סרבי זוכה בליגת האלופות (טאדיץ' משחק באייאקס, דיאן לוברן בליברפול)".

אלכסנדר פריוביץ' במדי פאוק סלוניקי. AP
איביץ' מתגעגע. אלכסנדר פריוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully