וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבו של זלאטן איברהימוביץ': "הוא שחצן, איים שישבור לי את הרגליים"

שחקן ריאל סולט לייק נדום אונואה טוען שכוכב הגלקסי התעלל בו פיזית ומילולית: "ככה לא אמורים להתנהג - בטח כשאתה הפרצוף של הענף"

פלייר תומאס טוכל/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תומאס טוכל מדבר על ניימאר

אפשר לאהוב את זלאטן איברהימוביץ' ואפשר לשנוא אותו - כנראה שאין באמצע. נדום אונוהה הוא חלק מהקבוצה השנייה, בעיקר אחרי שפגש אותו ביום ראשון בליגת ה-MLS, כשהשבדי כבש שער ניצחון וסידר ללוס אנג'לס גלקסי 1:2 על ריאל סולק לייק.

לטענת נדום אונואה, שחקן ההגנה האנגלי שגדל במנצ'סטר סיטי ועבר לארצות הברית ב-2018, זלאטן הקניט אותו במחצית השנייה, ובשלב מסוים האלימות המלילולית הפכה לאלימות פייזית. "הוא עשה עלי עבירה, תפס אותי בצוואר וזרק אותי לקרקע", טען. "שכבתי על הדשא ותהיתי מה קרה. הוא התעצבן ואמר לי לקום. הייתי מבולבל, שאלתי 'מה הבעיה שלך?' אבל זה רק עצבן אותו עוד יותר, עד כדי כך שהוא איים עלי כשקמתי. עשר דקות אחר כך זה שוב קרה, והוא הרביץ לי בראש. הסתכלתי על השופט ושאלתי, 'מה מתרחש פה?'"

איברהימוביץ' אמנם ספג כרטיס צהוב בדקה ה-60, אבל זה לא נעצר שם. "הוא פחות או יותר אמר לי שהוא לשבור לי את הרגליים עד סיום המשחק", טען אונואה. "אחרי שהוא חטף כרטיס צהוב הוא אמר לי, 'תמשיך להסתכל על השעון, אני עוד אגיע אליך'. אלה דברים ששמעתי רק פעמיים-שלוש בקריירה, תמיד מבריונים. זה דבר אחד להיות תחרותי, אבל דבר אחר לאיים לפגוע בשחקנים. ככה לא אמורים לשחק".

עוד בנושא:

תולה את הנעליים בגיל 38: ג'ון אושיי הודיע על פרישה בתום העונה
פול סקולס מבקר את פול פוגבה: "חי בעולם פנטזיה וחושב שהוא הטוב ביותר"
להב פראי: כריס ווילדר הוביל את שפילד יונייטד לפרמיירליג כנגד כל הסיכויים
ברצלונה עונה לקלופ: "הקאמפ נואו הוא המקדש והמבצר שלנו"

שחקן לוס אנג'לס גלקסי זלאטן איברהימוביץ' מול שחקן ריאל סולט לייק נדום אונוהה. GettyImages
אין הרבה אהבה בין השניים. זלאטן ואונואה/GettyImages

בשל האהבה וההערצה הגדולה לאחד הכוכבים הגדולים והצבעוניים בעולם, טען שחקן ההגנה האנגלי, לא יעשו לו דבר. זה פחות או יותר מה שגם קרה: "פשוט יהפכו את זה לסיפור על כמה הוא תחרותי ושזה מה שמדליק אותו, ובגלל זה הוא אחד הטובים בכל הזמנים. מבחינתו הכל זה שואו. הרבה שחקנים מפחדים ממנו, אבל הוא בסך הכל בנאדם, והוא היה מאוד שחצן. ככה לא אמורים להתנהג, בטח אם אתה הפרצוף של הענף כאן ובכל העולם. לא הייתי מעריץ שלו לפני כן, ועכשיו אני בטח לא מעריץ שלו".

בסיום המשחק טען זלאטן שהעימותים הללו הם אלה שמניעים אותו, אבל אונואה לא מוכן לקבל את זה, וגם לא את ההתנצלות - אם תגיע, מה שכנראה לא יא יקרה. "הוא חושב שהוא בנאדם טוב ממני, ואין לי זמן לאנשים כמוהו", אמר. "אפילו כששיחקתי מול רונאלדו הוא היה קצת עצבני, אבל היה שם פשוט תשוקה לנצח, לא חוסר כבוד כלפי היריב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully