וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סקולס מבקר את פול פוגבה: "חי בעולם פנטזיה וחושב שהוא הטוב ביותר"

קשר העבר של מנצ'סטר יונייטד לא אוהב את היכולת והגישה של הכוכב הצרפתי: "הוא עושה דברים שלא צריך לעשות". פרדיננד ישוב למועדון?

פלייר תומאס טוכל/עריכת וידאו: מתן חדד

מאף שחקן מנצ'סטר יונייטד לא היה ציפיות גבוהות יותר מאשר מפול פוגבה. דווקא אחרי הזכייה במונדיאל עם נבחרת צרפת, הקשר המצוין התקשה לעמוד בהן, ועל כן הוא גם אחד ממקבלי הביקורות הגדולים ביותר על העונה המאכזבת של השדים האדומים.

היום (שלישי) הגיע תורו של פול סקולס להצטרף לגל המבקרים, והוא לא חסך במילים. "יכול להיות שהוא שחקן שצריך בריאן רובסון או רוי קין לצידו, כדי שינערו אותו מדי פעם", אמר. "אם זה לא יקרה, הוא פשוט ימשיך לחיות בעולם הפנטזיה שלו ולחשוב שהוא הכי טוב שיש. כולנו מכירים את פול, אנחנו מדברים על פוטנציאל, אבל הוא בן 26, הוא חייב להתחיל לספק את הסחורה שבוע אחר שבוע. הוא חלק מקבוצה. זה לא אמור להיות רק המופע שלו, עם טריקים, ולהראות לברצלונה וריאל מדריד כמה הוא טוב".

בדיוק בגלל זה, קשר העבר של השדים האדומים מאמין שעזיבה של הצרפתי בקיץ לא תהיה הדבר הגרוע ביותר עבור אולה גונאר סולשיאר: "המצב הזה מבלבל כרגע, הוא יישאר או יעזוב? לאורך השנים, יונייטד איבדה את השחקנים הכי טובים שלה וזה לא ממש השפיע. רוי קין, דייויד בקהאם, רונאלדו, ואן ניסטלרוי, אבל תמיד היה סגל מלא בשחקנים כך שזה לא השפיע".

סקולס הוסיף והסביר: "על אילו שחקנים אפשר לדבר שהשתפרו לצידו? אצל אלגרי הוא קרע את התחת, ואת זה הוא צריך לעשות מדי שבוע. זה מרגיש כאילו הוא הגיע למועדון וחושב שהוא הדג הגדול ביותר, הוא עושה דברים שלא צריך לעשות על מגרש הכדורגל. הוא צריך להיות חכם יותר. החוזקות שלו הן לרוץ, למסור, להצטרף לרחבה, לכבוש ולבשל. ברגע שהוא מנסה לעבור שחקנים - זה לא המשחק שלו. אם הוא מוסר ורץ קדימה, אף שחקן בעולם לא יכול להדביק אותו".

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
עם יכולת גדולה באות גם ציפיות גדולות. פוגבה/רויטרס

האם ריו פרדיננד יחזור למנצ'סטר יונייטד כמנהל ספורטיבי? באנגליה מדווחים היום שבלם העבר של הקבוצה ושל נבחרת אנגליה נפגש כבר עם אד וודוורד היו"ר לגבי מינוי אפשרי לתפקיד. וודוורד, כך על פי הדיווח, שוקל להחזיר את פרדיננד לתפקיד בכיר במועדון הגדול של מנצ'סטר.

משפחת גלייזר ששולטת במועדון רצתה לתת לפרדיננד תפקיד במועדון מאז הפרישה שלו לפני ארבע שנים, אבל זה לא יצא לפועל בגלל סיבות אישיות של השחקן, שכעת עשוי להיות זמין לתפקיד.

יונייטד מחפשת מישהו שיוביל את מדיניות הרכז ויבנה את האסטרטגיה שלה, כאשר פרדיננד הוא מועמד מוביל בגלל ההיסטוריה שלו במועדון והניסיון שלו בעסקים שכולל חברת בגדים ומסעדה שבבעלותו. פרדיננד, 40, שמשמש כיום גם כפרשן, הפך לשחקן הבריטי הכי יקר בזמנו כשנרגש על ידי יונייטד ב-30 מיליון ליש"ט ב-2012. הוא שיחק 12 עונות עם השדים האדומים שבמהלכן זכה בשש אליפויות וגם בליגת האלופות יחד עם אלכס פרגוסון האגדי. לריו יש גם 81 הופעות בינלאומיות, הוא שיחק בשני מונדיאלים עם אנגליה ונחשב לאחד הבלמים האנגלים הגדולים אי פעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ריו פרדיננד חוגג שער לזכות מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יחזור ליונייטד בתפקיד בכיר? ריו פרדיננד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully