וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "מסי הגדול מכולם", ארנסטו ואלוורדה: "ליברפול יריבה מפחידה"

מחמאות הדדיות בברצלונה וליברפול. ראקיטיץ': "מסי לא יהיה בלחץ". מאנה: "ואן דייק יכול לעצור אותו" (ד', 22:00, אין שידור)

חצי הגמר - משחק ראשוןהסתיים01/05/2019
ברצלונה
  • סוארס (26)
  • מסי (75)
  • מסי (82)
0:3
    ליברפול
    עריכת וידאו: מתן חדד

    בווידאו: ברצלונה חוגגת אליפות

    אחרי כמה שנים מתסכלות בליגת האלופות, ברצלונה תארח ביום רביעי (22:00, אין שידור) בערב יום השואה את ליברפול במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר המפעל. בהתחשב בעובדה שחצי הגמר השני יפגיש את טוטנהאם ואייאקס, רבים סבורים שמדובר בגמר האמיתי שיוליד את האלופה הבאה. לרשות ארנסטו ואלוורדה יעמוד סגל מלא כמעט לחלוטין, כאשר ההתלבטות היחידה המסתמנת היא בין פיליפה קוטיניו לעוסמאן דמבלה בחלק הקדמי. זה יהיה המפגש הראשון בין הקבוצות באלופות מאז 2007, אז ליברפול הדיחה את ברצלונה בשמינית הגמר בזכות ה-1:2 בקאמפ נואו (0:1 לבארסה במשחק הראשון).

    עוד בנושא:

    מפגש חצי הגמר הכפול בין ליברפול לברצלונה לא ישודר בישראל
    יותר ממסי ורונאלדו: האם סאדיו מאנה בדרך לשיא היסטורי בליגת האלופות?
    פפ גווארדיולה יעזור לברצלונה להתגבר על ליברפול בחצי גמר האלופות?

    אצטדיון קאמפ נואו ריק במהלך המשחק בין ברצלונה לבין ספורטינג ליסבון. AP
    לא מספיק ביתי? המספרים מוכיחים אחרת. הקמאפ נואו/AP

    מי שחימם את האווירה לפני המשחק היה יורגן קלופ המאמן הגרמני של ליברפול שאמר שהקאמפ נואו הוא "רק אצטדיון", אבל לא מקדש כדורגל. היום בארסה הגיבה למאמן עם ציוץ שבו נכתב: "זה הקאמפ נואו, זה הבית שלנו, המקדש שלנו, המבצר שלנו". בציוץ הזה בארסה העלתה גם סרטון של הרגעים הגדולים בקאמפ נואו ובסיום נכתב: "יותר ממועדון". אבל בברצלונה טובים לא רק בדיבורים. המאזן הביתי של הקבוצה באלופות מרשים ביותר. ההפסד האחרון של הקבוצה בבית במפעל היה בדיוק לפני שש שנים - 3:0 נגד באיירן מינכן.

    במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות אמר מאמן הקטלאנים ארנסטו ואלוורדה: "אני לא יודע אם אנחנו שתי הקבוצות בכושר הטוב ביותר באירופה. ליברפול יריבה מפחידה, יש לה שחקני התקפה מדהימים, הם לוחצים טוב מאוד והם מהירים. קשה מאוד להכניע אותם. קלופ עושה את מה שעשה בדורטמונד, הם הפסידו משחק אחד כל העונה וזה אומר הכל. נצטרך להגיב ליכולת של ליברפול לדחוף אותך אל תוך השער שלך. אנחנו שמחים שכבר זכינו באליפות ויכולנו להעניק לשחקנים מנוחה בניגוד לליברפול, אבל זה חצי גמר ליגת האלופות - העייפות היא לא פקטור".

    איבן ראקיטיץ' הוסיף: "אם ליאו מסי רוצה לזכות בכל תואר אפשרי, מה כבר אפשר להגיד? בכל פעם שהקפטן שלנו אומר משהו, אנחנו צריכים ללכת בעקבותיו. ללכת אחרי השחקן הטוב אי פעם נותן לנו הרבה ביטחון. אני לא חושב שליאו יהיה בלחץ מחר, הוא כבר זכה בתארים רבים".

    הציוץ של ברצלונה שעונה לליברפול

    כשנאמר לו שזה הגמר האמיתי, מיהר יורגן קלופ להתערב ואמר: "איך אפשר שלא לכבד את אייאקס על כל מה שעשתה? אם ברצלונה תעבור, כנראה שהיא פייבוריטית. אם אנחנו נעבור, נהיה אחת משתי קבוצות בגמר. יש לנו סיכוי מצוין בשני המפעלים, אני לא יודע אם הסיכוי לזכות בליגת האלופות או בליגה האנגלית גבוה יותר. זו תהיה טעות גדולה אם 15-20 אחוז מהמחשבה שלנו תהיה על ניוקאסל בליגה, אם זה יקרה אז נקבל בראש.

    "אני לא מסוגל לחוש התרגשות גדולה יותר ומקווה שאצליח להעביר אותה לשחקנים. לברצלונה יש קבוצה באיכות הגבוהה ביותר. מכל השחקנים שראיתי, מסי הוא הטוב מכולם. גם רונאלדו שם, ואז כל היתר. אימנתי כמה שחקנים טובים, אבא שלי אמר שפלה היה הגדול ביותר, אבל הייתי צעיר מדי כדי לראות אותו. יש הרבה שחקנים טובים, אבל מבחינתי ליאו מעל כולם.

    על מצבו של רוברטו פירמינו, שחזר היום לאימונים אבל עדיין נמצא בספק מסוים להתמודדות, אמר הגרמני: "אם יהיה כשיר ב-100 אחוז אז יכול להיות שהוא ישחק. מחר יהיה עוד אימון ואז נראה".

    סאדיו מאנה נשאל האם המשחק מחר יפגיש את שני החלוצים הטובים בעולם - הוא ומסי. "איזו מחמאה", אמר. "זה מדרבן לשחק מול השחקן הטוב בעולם. צפיתי בברצלונה מאז שהייתי צעיר, זו תהיה חוויה לשחק שם. אנחנו מאמינים שוואן דייק יכול להתמודד עם מסי, הוא ייתן כל מה שיש לו".

    מנג'ר ליברפול יורגן קלופ. GettyImages
    התרגשות שיא. קלופ/GettyImages

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully