וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה יעזור לברצלונה להתגבר על ליברפול בחצי גמר האלופות?

ב-ESPN טוענים שהקטלאנים ינסו להעתיק את הטקטיקה בה נקט מאמן סיטי נגד האדומים, בכיר במועדון: "צריך לנטרל את הלחץ הגבוה שלהם"

עריכת וידאו: מתן חדד

שלב חצי גמר ליגת האלופות ייפתח הערב (22:00, ספורט 5) עם משחק חצי הגמר הראשון בין טוטנהאם לאייאקס. אולם, לדעת רוב הפרשנים הגמר האמיתי ייערך ביום שבת כאשר ברצלונה תארח למשחק הראשון מבין שניים את ליברפול סגנית אלופת אירופה. בבארסה יודעים שעומדת בפניהם משוכה גבוהה במיוחד, הכי גבוהה בפניה הם נתקלו עד עתה וכדי להדיח את האנגלים הם ייעזרו בלא אחר מאשר מאמנם לשעבר פפ גווארדיולה.

ב-ESPN מדווחים שבארסה תנסה לנקוט בטקטיקה של מאמן מנצ'סטר סיטי שנאבק עם ליברפול על האליפות ולקח העונה ארבע נקודות מהאדומים בליגה. על פי הדיווח ארנסטו ואלוורדה בילה שעות בצפייה של 24 משחקים נבחרים של ליברפול העונה, אך התמקד בעיקר בשני המשחקים בליגה בין סיטי לליברפול שהסתיימו ב-1:2 לסיטיזנס באיתיחאד ו-0:0 באנפילד במשחק שבו ריאד מחרז החמיץ פנדל לקראת הסיום.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה חוגג. רויטרס
יעזור לברצלונה להדיח את ליברפול? פפ גווארדיולה/רויטרס

מאמן ברצלונה מאמין על פי הדיווח שהמפתח נגד ליברפול יהיה להתגבר על משחק הלחץ שלה. סיטי עשתה את זה באמצעות כדורים ארוכים ולמרות שזה ממש לא הסגנון של בארסה, היא תשתמש בזה כאופציה האחרונה נגד הלחץ.

"ליברפול עושה לחץ גבוה עם שיש או שבעה שחקנים. הם מנסים לגרום לך להרגיש לא בנוח ואם אפשר, להשיג את הכדור בשטח שלך", אמר גורם בברצלונה ל-ESPN, "המטרה שלנו היא לשחק כמו שאנחנו תמיד משחקים, אבל אנחנו לא פוסלים משחק של כדורים ארוכים אם נהיה חייבים".

ברצלונה חזרה להתאמן ביום שני כדי להגביר את ההכנות לקראת ליברפול אחרי מנוחה ביום ראשון. לואלוורדה אין דאגות בנוגע לסגל שלו, כאשר ראפיניה הוא הפצוע היחיד שלא יעמוד לרשותו. ההתלבטות המסתמנת היא מי יהיה הפרטנר של מסי וסוארס להתקפה - קוטיניו המאכזב או עוסמאן דמבלה שנאבק בפציעות ובעיות משמעת.

עוד באותו נושא

מאוריסיו פוצ'טינו: "לא כל יום משחקים בחצי גמר ליגת האלופות", שונה: "יכולים להעפיל לגמר", סון ייעדר אצל טוטנהאם

לכתבה המלאה
אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד מול ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
ידיח עוד קבוצה אנגלית? מסי וסולשיאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully