וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: מפגש חצי הגמר הכפול בין ליברפול לברצלונה לא ישודר בישראל

בעקבות התנגשות כפולה עם ימי הזיכרון, המשחקים לא ישודרו כלל. הגומלין בין אייאקס לטוטנהאם בערב יום העצמאות. התאריכים בפנים

עריכה: מתן חדד

אחרי רבע הגמר האדיר שהגיע לסיומו אתמול (רביעי), הושלמה תמונת ארבע האחרונות שהעפילו לחצי גמר ליגת האלופות. הקרב הראשון יפגיש בין שתי ענקיות יבשת, ברצלונה וליברפול, בעוד המפגיש המקביל יפגיש ב"דרבי היהודיות" את שתי המפתיעות הגדולות של העונה: טוטנהאם ואייאקס.

שלב חצי הגמר ייצא לדרך ביום שלישי ה-30 באפריל עם חצי הגמר הראשון בין טוטנהאם לאייאקס, כשחצי הגמר השני בין ברצלונה לליברפול ייערך למחרת, יום רביעי ה-1 במאי, ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה. מפגשי הגומלין ייערכו שבוע לאחר מכן: ליברפול תארח את ברצלונה ביום שלישי ה-7 במאי, ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. הגומלין בין אייאקס לטוטנהאם יתקיים למחרת, ב-8 במאי, ערב כניסת יום העצמאות ה-71 למדינה.

המשמעות היא שחצי הגמר בין ברצלונה לליברפול לא ישודר כלל בישראל. המשחק הראשון יתקיים ב-1 במאי (ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה) והשני ב-7 במאי (ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל). יחד עם זאת, הקהל הישראלי יוכל לקבל את חגיגות העצמאות עם הגומלין של "הדרבי היהודי" בין אייאקס לטוטנהאם ב-8 במאי.

פאביניו עם מוחמד סלאח שחקני ליברפול. רויטרס
המשחק לא ישודר בטלוויזיה. שחקני ליברפול פאביניו ומוחמד סלאח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully