וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: טאנגי אנדומבלה נמצא במגעים עם ריאל מדריד

קשרה של ליון מועמד להגיע לבלאנקוס בעונה הבאה. בצרפת טענו לפני כן כי סגר כבר במנצ'סטר סיטי, אבל זידאן עשוי לשנות את המשוואה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: חגיגות האליפות של ברצלונה

טאנגי אנדומבלה, קשרה האחורי של ליון נמצא במגעים עם ריאל מדריד, כך מפרסם היום (שני) "אס" הספרדי. השחקן בן ה-22 הוא אחד הפייבוריטים של זינדין זידאן, מאמנה של ריאל מדריד, להגיע לקבוצה. ליון תדרוש עבור השחקן 100 מיליון יורו כאשר נשיאה, ז'אן מישל אולאס, כבר דחה הצעות עבורו בגובה 50 מיליון. אם המשא ומתן עם ריאל יקרום עור וגידים, מקורבים לשחקן כבר הודיעו שהקבוצה הצרפתית תהיה מוכנה למכור את אנדומבלה גם עבור 70 או 80 מיליון יורו.

עוד בנושא:

מונס דאבור מקבל מחמאות ממונצ'י, מנהלה המקצועי של סביליה
ליגת האלופות: טוטנהאם ואייאקס מתכוננות לחצי גמר ליגת האלופות
אנגליה: ראחים סטרלינג נבחר לשחקן העונה של העיתונאים

טאנגי אנדומבלה שחקנה של ליון. GettyImages
יגיע לריאל מדריד? אנדומבלה/GettyImages

מטרתו העיקרית של קשר ליון היא לחתום בקבוצת פרמיירליג, כאשר בין המועמדות נמצאות מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם, שמאוד רוצות לראות אותו משחק בשורותיהן. לפי פרסומים בצרפת נאמר כבר שהשחקן סיכם עקרונית בקבוצתו של פפ גווארדיולה. הסיטיזנס התעניינו בשחקן עוד לפני חזרתו של זידאן לקווים בסנטיאגו ברנבאו, אבל הגעתו של המאמן הצרפתי ורצונו לראות את השחקן במדי הבלאנקוס עלולה לטרוף את הקלפים עבור הקבוצה האנגלית. המאמן הקטאלני התלהב מאוד מנתוניו של אנדומבלה ואף התרשם ממנו מקרוב בצמד המפגשים בין ליון למנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, בהם ניצחה הקבוצה הצרפתית במשחק באנגליה וסיימה בתיקו בצרפת. מי שעוד הוזכרו כמתעניינות בשחקן הן פריס סן ז'רמן ויובנטוס.

השחקן שותף העונה ב-44 משחקים בשורות ליון בכל המסגרות ואף כבש שני שערים בליגת האלופות. באוקטובר ערך גם את הופעת הבכורה במדי נבחרת צרפת, במדיה שיחק ארבע פעמים עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully