וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונצ'י על מונס דאבור: "עסקה משתלמת, שחקן שאני אוהב מאוד"

המנהל המקצועי, שחזר לקבוצה באמצע העונה אחרי שנתיים סוערות ברומא, החמיא לחלוץ הישראלי. מונצ'י גם פירגן לקברניטי המועדון שסגרו את העסקה: "מסיר את הכובע בפני מי שהביא אותו לקבוצה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: חגיגות האליפות של ברצלונה

מונצ'י, מנהלה המקצועי של סביליה, החמיא היום (שני) למואנס דאבור שיגיע לשחק בקבוצה האנדלוסית בעונה הבאה. חלוץ נבחרת ישראל חתם בינואר האחרון על חוזה לארבע שנים בסביליה אחרי שעבר אליה מרד בול זלצבורג, אלופת אוסטריה, תמורת 14 מיליון יורו.

"דאבור הוא שחקן שאני מאוד אוהב ואני מסיר את הכובע בפני מי שהחליט להביא אותו לסביליה. העסקה השתלמה לנו כלכלית מאוד, כי בדרך כלל דרישותיה של זלצבורג עבור חלוצים הן גבוהות". מונצ'י חזר באמצע העונה לתפקיד אותו הוא מכיר היטב אחרי שנתיים סוערות ברומא. המנהל המקצועי שנמצא זמן קצר במערכת של סביליה כבר התחיל לעבוד ולנסות ולתקן את הטעויות שנעשו בסגל הקבוצה בתחילת העונה. כמו כן, מונצ'י כבר החל בהכנות לקראת העונה הבאה כשמספר שחקנים מועמדים לחתום בקבוצה.

על וויסאם בן ידר, החלוץ שמולו אמור דאבור להתמודד על חולצת ההרכב: "אני לא מודאג לגביו, לדעתי הוא מאושר בסביליה ושבע רצון מהחיים בסביליה. יש לו מספרים נהדרים ואני רוצה בקבוצה שלי שחקנים שיכולים לעמוד ברמת הציפיות, וויסאם הוא דוגמה מצוינת". על המאמן חואקין קפארוס, שהודיע שחלה בסרטן במהלך העונה, אמר: "אני ממש אשמח אם הוא ימשיך. מקווה שהכל יסתדר ושנוכל לעבוד ביחד".

דאבור בן ה-26, חווה עד כה עונה מצוינת בה כבש 34 שערים ובישל 13 נוספים והוא בדרך לזכות עם הקבוצה באליפות שלישית ברציפות.

עוד בנושא:

ליגת האלופות: טוטנהאם ואייאקס מתכוננות מלפגש חצי הגמר ביניהן
פ.ס.ז: תומאס טוכל מאבד שליטה על חדר ההלבשה?
אנגליה: ראחים סטרלינג נבחר לשחקן השנה על ידי העיתונאים

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
מקבל מחמאות. דאבור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully