וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט ניצחה 100:104 את יוסטון ועלתה ל-0:1 בחצי גמר המערב

הרוקטס היו חזק במשחק, אבל סטף קרי צלף שלשה קריטית והארדן טען לעבירה שלא נשרקה. דוראנט (35) הוביל את האלופה לניצחון קשה, 35 של הארדן לא הספיקו לאורחים. בוסטון גנבה את הביתיות ממילווקי

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה הסדירה ב-NBA

חצי גמר המזרח נמשך הערב (ראשון) עם הצגה אדירה של בוסטון, שגנבה ממילווקי את יתרון הביתיות בזכות 90:112 ענק על הבאקס. בהמשך קיבלנו את המנה העיקרית עם ניצחון קשה של גולדן סטייט 100:104 על יוסטון.

משחקי הערב:

מילווקי (1) - בוסטון (4) 112:90 (הסלטיקס עלו ל-0:1)
גולדן סטייט (1) - יוסטון (4) 100:104 (הווריירס עלו ל-0:1)

עוד בנושא:

הלם ב-NBA: האם "המהלך הכי לא ספרסי אי פעם" יהיה אקורד הסיום של פופוביץ'?
טיירון לו ומונטי וויליאמס הרשימו את הלייקרס, רוב פלינקה מתחזק
דנבר הדיחה את סן אנטוניו, קוואי העלה את טורונטו ל-0:1 על פילי

קווין דוראנט גולדן סטייט. רויטרס
גם יוסטון לא הצליחה לעצור אותו. קווין דוראנט/רויטרס

גולדן סטייט (1) - יוסטון (4) 100:104 (הווריירס עלו ל-0:1)

אחרי ההפסד המתסכל בסדרת הגמר אשתקד, יוסטון קיבלה הזדמנות נוספת מול האלופה בתזמון אידיאלי מבחינתה. הרוקטס הגיעו למשחק הזה אחרי מנוחה ארוכה, בעוד שהווריירס חזרו הביתה אחרי שרק לפני יומיים הכריעו את הקליפרס ועם פציעות קלות של תומפסון וקרי. אבל גם זה לא הספיק לרוקטס, שכצפוי עשו חיים קשים לאלופה, אבל לא הצליחו לגנוב את הביתיות, בעיקר בגלל איבוד עשתונות בדקות האחרונות. קווין דוראנט היה שוב הקלע המוביל של הווריירס עם 35 נקודות, אבל הסל הכי חשוב במשחק היה של סטף קרי ששיחק דקות ארוכות עם חמש עבירות ו-25 שניות לסיום תפר שלשה שקבעה יתרון של 98:103 לקבוצתו. יוסטון עוד הצליחה לקלוע ולחטוף כדור לדוראנט, אבל כריס פול איבד את הכדור האחרון וגם הורחק בטכנית שנייה אחרי שזעם בצדק על השופטים, שדי גנבו את ההצגה עם כמה שריקות הזויות ושנויות במחלוקת.

קרי סיים את המשחק עם 18 נקודות, אבל האקס פקטור היה אנדרה איגואדלה שקלע 14 ובעיקר שמר מצוין את הגבוהים של יוסטון. מנגד הארדן השתולל עם 4 מ-16 מחוץ לקשת וסיים עם 35 נקודות. אריק גורדון חיקה אותו עם 4 מ-13 מחוץ לקשת (27). כריס פול הוסיף 17, אבל רשם יותר איבודים (5) מאסיסטים (4). יוסטון תתארח גם במשחק הבא שיהיה משחק מפתח מבחינתה אם ברצונה לגנוב את הביתיות ולהשאיר לעצמה סיכוי להדיח את האלופה. הווריירס מנגד יודעים שהם חייבים לשחק הרבה יותר טוב ולמרות הניצחון, זה לא היה משחק בסטנדרטים של האלופה, שהראתה שהיא פגיעה גם בסדרה הקודמת מול הקליפרס.

סטף קרי דריימונד גרין גולדן סטייט. רויטרס
בשיניים. קרי וגרין/רויטרס

יוסטון פתחה את המשחק, איך לא, עם הפגזות מחוץ לקשת אבל החטיאה את ששת הניסיונות הראשונים שלה מהשלוש. גולדן סטייט ניצלה את זה כדי לעלות ל-9:12 עם שש נקודות של דריימונד גרין. דוראנט עלה לראשונה על הלוח וקבע יתרון שיא של 9:16, אבל הארדן הוביל ריצת 0:8 והעניק יתרון ראשון ליוסטון כשאנחנו שלוש דקות לסיום הרבע. אבל גולדן סטייט לא נבהלה וסגרה את הרבע עם שתי שלשות של קרי ודוראנט שקבעו: 19:28 בסוף הרבע.

הרבע השני נפתח טוב יותר מבחינת יוסטון בעיקר בזכות כריס פול שלקח אחריות בזמן שהארדן נח וקלע 5 נקודות רצופות. הארדן חזר עם שלשה, אבל בצד השני תומפסון וקרי טיווחו עם שתי שלשות רצופות משלהם שקבעו 36:43 באמצע הרבע השני. דריימונד גרין קיבל עבירה טכנית אחרי ויכוח עם השופט על עבירה של קרי. יוסטון התקרבה, והשלימה את הקאמבק בשתי הדקות האחרונות של הרבע עם שלוש שלשות רצופות - שתיים של גורדון ועוד אחת של פול שקבעו שוויון 53. איגואדלה סחט עבירה אבל החטיא פעמיים מהקו והקבוצות ירדו להפסקה בשוויון.

קליי תומפסון גולדן סטייט מול קלינט קאפלה יוסטון. רויטרס
קליי תומפסון מנסה לחסום את קאפלה/רויטרס

יוסטון המשיכה את המומנטום מסוף הרבע השני גם בפתיחת הרבע השלישי ועלתה ליתרון, אבל חמש נקודות רצופות של תומפסון החזירו את היתרון למארחת. קאפלה נכנס במקום טאקר שביצע עבירה רביעית ומיד הטביע מאסיסט של הארדן שלאחר מכן צלף שלשה. דוראנט החטיא מנגד וקרי ביצע עבירה רביעית על הארדן שקבע שוויון 68 מהקו. הארדן ירד לקבל מנוחה ודוראנט ניצל את זה כדי להעלות את הווריירס ליתרון גדול של 70:78. הרגע הקריטי של הרבע הגיע 35 שניות לסיום. כריס פול צלף שלשה, אבל לא קיבל שריקה לעבירה ברורה עליו. פול זעם וקיבל טכנית יחד עם המאמן שלו מייק ד'אנטוני. דוראנט קבע 76:83 מהקו בסיום הרבע הסוער.

הרבע המכריע המשיך להיות צמוד, אבל אחרי ארבע דקות סטף קרי ניסה לחטוף מכריס פול והשופטים זיכו אותו בעבירה חמישית. ג'יימס הארדן אמר תודה וצימק ל-89:85 מהקו. דריימונד גרין איבד בצד השני והארדן צלף שוב מחצי מרחק עד קווין לוני. ננה קבע שוויון 89 מתחת לסל, אבל חמש נקודות רצופות של דוראנט סידרו לווריירס יתרון של 91:94 כשנותרו 3:40 דק' לסיום. יוסטון נתקעה ואיגואדלה קלע בצד השני. ארון גורדון שאיבד כדור התקפה לפני כן תפר שלשה משוגעת וצימק ל-96:94. דוראנט ענה מנגד עם סל אופייני. יוסטון נאבקה להישאר במשחק כשהארדן סחט עבירה, אבל קלע רק אחת וקבע 98:95. גולדן סטייט הלכה על דוראנט שהחטיא, אבל גרין לקח ריבאונד התקפה ודוראנט סחט עבירה וקבע 95:100 מהקו. יוסטון יצאה להתקפה קריטי והארדן קלע וסחט עבירה מתומפסון כדי לקבוע 98:100. גולדן סטייט הלכה על סטף קרי שלא היה במשחק הזה אבל קלע שלשה ענקית והכריע את המשחק כשנותרו 24.4 שניות בלבד לסיום. יוסטון חזרה עם דאנק מהיר של הארדן ופול הצליח לחטוף כדור לדוראנט, אבל אריק גורדון דרך על הקו. כריס פול מחה והורחק ובסיום: 100:104 לגולדן סטייט שעלתה ל-0:1.

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו מול שחקני בוסטון סלטיקס אל הורפורד, ג'ייסון טייטום. GettyImages
לחיים קשים כאלה הוא לא ציפה. יאניס מול הורפורד וטייטום/GettyImages

מילווקי (1) - בוסטון (4) 112:90 (הסלטיקס עלו ל-0:1)

בתחילת העונה, אף אחד לא היה מופתע ממשחק שכזה או מתוצאה שכזו. אלא שאם לוקחים בחשבון את העונה הסדירה, במהלכה היתה מילווקי דורסנית גם בקנה מידה היסטורי בעוד סך החלקים של בוסטון נראה קטן מהשלם, אין ספק שמדובר בהפתעה. הסלטיקס נראו כמו בחלומות הוורודים ביותר של בראד סטיבנס, גנבו את יתרון הביתיות והוכיחו שדווקא אפשר לעצור את יאניס אנטטוקומפו.

למעשה, היה זה אל הורפורד שהוכיח זאת. שחקן הפנים שעדיין לא מוערך מספיק סגר מצוין את הגריק פריק, קיירי אירווינג התחמם וקבע 10:21 מהיר. גורדון הייוורד נכנס מצוין לעניינים, ארון ביינס צלף שלשה והיתרון צמח ל-25:40, כשהכוכב היווני עם סל שדה אחד בלבד. כריס מידלטון וג'ורג' היל השאירו את הבאקס בתמונה, שחקני המשנה נתנו את הטון והמארחת חזרו לעניינים עם ריצת 0:15, דווקא כשאנטטוקומפו על הספסל, השוותה ל-40:40 וירדה לחדרי ההלבשה בפיגור מינימלי של 52:50.

זה לא הספיק. הסלטיקס פתחו היטב גם את הרבע השלישי וברחו מחדש ל-56:66, בזכות הגנה פשוט אדירה של הורפורד על יאניס המתוסכל. גם בהתקפה נתן שחקן הפנים הנהדר את הטון, הייוורד וטרי רוז'יר צלפו שלשות והפער צמח ל-65:86. משם מילווקי כבר לא חזרה. אירווינג היה יעיל ואחראי מתמיד עם 26 נקודות (12 מ-21 מהשדה) לצד 7 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, הורפורד הוסיף 20 נקודות, 11 ריבאונדים ו-3 חסימות, וגם ג'יילן בראון (19), הייוורד (13) ורוז'יר (11) קלעו בספרות כפולות. מנגד, יאניס אמנם הגיע ל-22 נקודות, אבל עשה זאת ב-7 מ-21 מהשדה וקבע את הפלוס-מינוס הנמוך ביותר בקבוצה (מינוס 24). כריס מידלטון שהיה מצוין במחצית הראשונה נעלם בשנייה וסיים עם 16 ו-10 ריבאונדים, ומלבדם רק ניקולה מירוטיץ' קלע בספרות כפולות (13).

שחקן בוסטון סלטיקס קיירי אירווינג מול שחקן מילווקי באקס ג'ורג' היל. רויטרס
משחק טוב ואחראי של כוכב בוסטון. אירווינג מול היל/רויטרס
שחקן מילווקי באקס כריס מידלטון מול שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום. GettyImages
נעלם במחצית השנייה. מידלטון מול טייטום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully