וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו ומונטי וויליאמס הרשימו את הלייקרס, רוב פלינקה מתחזק

שני המקורבים ללברון הפכו למועמדים המובילים לרשת את וולטון, בארה"ב טוענים: סוכן העבר יהיה מקבל ההחלטות העיקרי, חרף הספקות מסביב

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה הסדירה ב-NBA

המאמן הבא של לוס אנג'לס לייקרס ככל הנראה יהיה אחד משניים: טיירון לו או מונטי וויליאמס. כל אחד מהם נפגש עם הנהלת המועדון פעמיים והותיר רושם חיובי מאוד - וויליאמס, בין היתר, בזכות הקשר שיצר עם לברון ג'יימס בנבחרת ארצות הברית בעבר, ולו, כמובן, בזכות מערכת היחסים המצוינת עם הכוכב, זכר לימיהם המשותפים בקליבלנד.

אז מאמן יצטרף במוקדם או במאוחר, זה בטוח, אבל מה לגבי ג'נרל מנג'ר או מישהו שייכנס לנעליים שהותיר אחריו מג'יק ג'ונסון? כרגע, על פי דיווחים, ג'יני באס מתעקשת שרוב פלינקה ימשיך להיות מקבל ההחלטות העיקרי, אף שרבים בליגה תוהים האם הוא מסוגל לבנות בעצמו קבוצה אלופה סביב לברון ג'יימס - מה שלא ממש הצליח לעשות מאז קינג ג'יימס הצטרף בקיץ שעבר. על פי "האתלטיק", הלייקרס לא פנו לדייויד גריפין, הג'נרל מנג'ר של לברון בקליבלנד לשעבר, וכך גם לא לבוב מאיירס מגולדן סטייט וג'רי ווסט מהקליפרס, ששמותיהם הוזכרו כמועמדים. גם שמו של פאט ריילי נזרק לאוויר, אבל נשיא מיאמי לא מתכוון לעזוב את ההיט.

מה שמשאיר את הקבוצה מ-LA עם סוכן השחקנים לשעבר, שלקח פיקוד בינתיים על חיפוש מאמן חדש. הוא זה שעמד בראש הראיונות עד כה - גם אלה של וויליאמס ולו, וגם אלה שעברו שחקני העבר ג'וואן האוורד וג'ייסון קיד. לברון, על פי דיווחים, לוקח בינתיים צעד אחורה, בין היתר בשל הביקורות שחטף כ"הורג מאמנים" בעבר.

"עדיין לא ברור כמה אמון יש לו ביכולת של פלינקה להוביל, או במערכת היחסים שלהם, אבל הקשר הזה יהיה גורלי לקראת ההמשך", נכתב ב"אתלטיק". "למרות שזה נשמע מוזר, בסביבת לברון מתעקשים שהוא תמיד ידע שהשנה הראשונה תהיה קשה כדי שהלייקרס באמת יבנו מחדש".

מנהל לוס אנג'לס לייקרס רוב פלינקה. AP
על פי יישק דבר. פלינקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully