וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר הדיחה את סן אנטוניו, קוואי העלה את טורונטו ל-0:1 על פילי

טריפל דאבל של יוקיץ' העניק לנאגטס 86:90 קשוח במשחק 7, כוכב טורונטו קבע שיא קריירה בפלייאוף ב-95:108 הביתי על הסיקסרס

עריכת וידאו: מתן חדד

סדרות הסיבוב השני בפלייאוף כבר כאן, וכעת התמונה הושלמה סופית. הלילה (בין שבת לראשון) נערכו שני משחקים: טורונטו פתחה ברגל ימין את חצי גמר המזרח מול פילדלפיה, ולאחר מכן דנבר הבטיחה מקום בחצי גמר המערב אחרי שגברה על סן אנטוניו במשחק 7.

טורונטו (2) - פילדלפיה (3) 95:108
דנבר (2) - סן אנטוניו (7) 86:90

קוואי לאונרד, טורונטו ראפטורס. GettyImages
גם אוהדי טורונטו כבר התאהבו. קוואי מקבל סטדינג אוביישן/GettyImages
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
קיבל שיעור ממארק גאסול. ג'ואל אמביד/רויטרס
שחקני טורונטו ראפטורס קייל לאורי, מארק גאסול חוגגים. GettyImages
14 ניצחונות בית רצופים על פילדלפיה. לאורי, סיאקם וגאסול חוגגים/GettyImages

טורונטו (2) - פילדלפיה (3) 95:108 (הראפטורס עלו ל-0:1 בסדרה)

כשמסאי יוג'ירי הימר על החוזה הנגמר של קוואי לאונרד והעביר בטרייד קר ומחושב את יקיר האוהדים דמאר דרוזן, בדיוק לזה הוא פילל. הכוכב השקט של הראפטורס נראה רמה אחת מעל כולם, ובעזרתו טורונטו נטרלה את המוקש המנטלי הכי גדול שלה בשנים האחרונות: לנצח במשחקי 1 בסדרות פלייאוף. מנגד, לפילדלפיה יש יותר מסיבה אחת לדאגה: ג'ואל אמביד התקשה מאוד מול ההגנה הקשוחה והחכמה של מארק גאסול, המבוגר האחראי ג'ימי באטלר סיפק משחק פושר, והסיקסרס נותרו בלי ניצחון בקנדה - דבר שיהיו חייבים לעשות אם ברצונם לנצח בסדרה - מאז 2012 (רצף של 14 משחקים).

קוואי, יחד עם פסקל סיאקם שנראה כמי שמשתלט על תואר השחקן השני הכי טוב של הראפטורס, פתח היטב. היתרון הקטן של טורונטו נשמר כמעט במשך כל המחצית הראשונה וטיפס בתשע לסיומה. התעוררות של ג'יי ג'יי רדיק בפתיחת הרבע השלישי הפיחה תקווה אצל הסיקסרס וקיזזה את ההפרש לארבע בלבד, אבל לחיצה נוספת של לאונרד על הדוושה עזרה לביתיים להקפיץ את היתרון ל-20, ושם פילי התייאשה פחות או יותר.

לאונרד סיים עם שיא קריירה חדש בפלייאוף של 45 נקודות (שווה לשיא הקריירה שלו בעונה הרגילה), קלע באחוזים נהדרים (16 מ-23 מהשדה, 10 מ-11 מהעונשין), הוסיף 11 ריבאונדים וזכה לתשואות רמות מהאוהדים באייר קנדה סנטר. סיאקם סייע לו עם עוד משחק מצוין, שהסתיים עם 29 נקודות ו-7 ריבאונדים. מנגד, ג'ואל אמביד נעצר על 16 נקודות ב-5 מ-18 בלבד מהשדה, טוביאס האריס (15 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) ובן סימונס (9 ריבאונדים) הוסיפו 14 כל אחד, וג'יי ג'יי רדיק היה נקודת האור עם 17, אבל כדי להוות איום ממשי על הראפטורס בסדרה, הסיקסרס זקוקים להרבה יותר מזה.

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. GettyImages
פינאלה מרשים לסדרה אישית מרשימה. ניקולה יוקיץ'/GettyImages
דמאר דרוזן, סן אנטוניו ספרס מאוכזב. AP
7 מ-21 בלבד מהשדה. דמאר דרוזן/AP
גרג פופוביץ', סן אנטוניו ספרס. AP
משחקו האחרון בפלייאוף? גרג פופוביץ'/AP

דנבר (2) - סן אנטוניו (7) 86:90 (הנאגטס השלימו 3:4 בסדרה)

כיאה למשחק 7, שתי הקבוצות התקשו לצבור נקודות וקלעו באחוזים נמוכים מאוד. למזלם של הנאגטס, הם היו אלו שהתעשתו ויצאו מהר יותר מההלם, בדרך להעפלה לסיבוב הבא בהופעה הראשונה שלהם בפלייאוף מזה שש שנים. ניקולה יוקיץ' הנפלא הרוויח את ההישג הזה ביושר, עם עוד משחק נפלא שחתם סדרה אישית מרשימה. הספרס, מנגד, אולי לקראת סופו של עידן. גרג פופוביץ' מסיים חוזה וייצא כעת לקיץ ארוך של חשבון נפש.

המשחק נפתח בשליטה של הנאגטס. הספרס לא מצאו את עצמם בהתקפה, היתרון צמח לדו ספרתי, ובשלב מסוים עמדו חניכיו של פופוביץ' על 2 מ-19 מהשדה. רודי גיי ניסה להחזיר אותם לתמונה כשברקע דמאר דרוזן ולמרכוס אולרדריג' רחוקים מלהיות במיטבם, ואיכשהו המרחק של הספרס נשאר סביר. עם פתיחת הרבע האחרון הנאגטס פתחו פער של 13 נקודות, אבל זו לא היתה שירת הברבור של הספרס, שנגסו בהפרש אט אט ונותרו מרחק נגיעה משוויון, אחרי שברין פורבס 88:86 פחות מדקה לסיום. למזלה של דנבר, ג'מאל מארי קבר בהתקפה הבאה סל של סדרה והכריע סופית את המשחק, כשבזמן שנותר פופוביץ' מנסה ללא הצלחה לגרום לשחקניו לבצע עבירה.

למארי היו 23 נקודות ו-5 ריבאונדים במשחק, אבל גם הוא היה רק כינור שני לגיבור האמיתי של הערב, ניקולה יוקיץ', שסיים 21 נקודות, 15 ריבאונדים, 10 אסיסטים ו-3 חסימות. רודי גיי עשה כל שביכולתו מהספסל עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים, אבל המשחק המאכזב של דמאר דרוזן (19 נקודות, 7 מ-21 מהשדה) ולמרכוס אולדריג' (16, 6 מ-16 מהשדה) לא הותיר לספרס סיכוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully