וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט מודאגת: סטף קרי וקליי תומפסון בספק למשחק 1 מול יוסטון

השניים סוחבים פציעות מהסדרה מול הקליפרס וכשירותם תתברר רק בסמוך לפתיחת המשחק (22:30, ספורט 5). קר לא מודאג: "יש לנו מספיק מוטיבציה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה הסדירה ב-NBA

במידה רבה, ניתן להחשיב את סדרת חצי גמר המערב בין גולדן סטייט ליוסטון שתיפתח הערב (ראשון, 22:30, ספורט 5) כגמר הפלייאוף. שתיים מהקבוצות הטובות ב-NBA בשנים האחרונות ייפגשו לקרב ראש בראש מוקדם מהצפוי, אולם לפחות בכל הנוגע למשחק 1 נראה שלאלופה המכהנת יש לא מעט טרדות.

על פי סטיב קר, סטף קרי וקליי תומפסון שסוחבים פציעות מהסדרה נגד הקליפרס, בספק למשחק. "קליי וסטף הגיעו לאימון הבוקר ועברו טיפולים, ונראה איך הם ירגישו", אמר המאמן. "לעת עתה הייתי אומר שהשיתוף שלהם הוא סימן שאלה. שניהם התאמנו חלקית היום, אבל עדיין צריך לראות איך זה מתפתח".

עוד בנושא

קוואי להט, אמביד איכזב, הקללה הוסרה: טורונטו עלתה ל-0:1 על פילדלפיה
טיירון לו ומונטי וויליאמס הרשימו את הלייקרס, רוב פלינקה מתחזק
לוקחים את החוק לידיים: הסל של לילארד וההגנה של יוטה הם סמלי המהפכה

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קליי תומפסון. AP
יישבו בחוץ? סטף קרי וקליי תומפסון/AP

קרי סובב את הקרסול לקראת סיום הרבע הראשון במשחק 6 מול הקליפרס וחזר לשחק, אולם צלע בסיום המשחק וחש כאבים. אצל תומפסון שסובל מנפילות בקרסול המצב נראה אפילו חמור יותר. "הפציעה שלו יותר חמורה ממה שחשבנו", הודה סטיב קר.

יחד עם זאת, תומפסון התעקש ש"אני מצפה להיות מוכן לחלוטין למשחק 1" אחרי המשחק מול הקליפרס, וכמוהו גם קרי הביע אופטימיות ביחס למידת החומרה של הפציעה שלו.

סטיב קר התייחס גם למצב הרוח בגולדן סטייט אחרי ההסתבכות הבלתי צפויה מול הקליפרס. "השחקנים יותר אנרגטיים לאחרונה. אנחנו שמחים שעברנו את הקליפרס, כי הם היו פנטסטיים. הם התכוננו אלינו היטב, אבל אני לא מודאג מרמת האנרגיות שלנו. אנחנו קרובים לקו הסיום של העונה, כך שלחבר'ה יש המון מוטיבציה ואנרגיה. אני יותר מודאג מהפציעות של סטף וקליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully