וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה: "שמח שזינדין זידאן חזר, הוא אגדה אמיתית"

חלוץ ריאל מדריד התראיין ל"אס" והחמיא למאמנו. בנזמה נשאל האם מעוניין לאמן אחרי שיפרוש ואמר: "למה לא? יכול להצליח בזה"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של מתן בכור לקראת דרבי היהודיות בליגת האלופות

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"יש הרבה מה ללמוד ממנו". זידאן/רויטרס

היום (חמישי) פורסם ראיון ב"אס" הספרדי עם חלוצה של ריאל מדריד קארים בנזמה. הצרפתי, שכבש עד כה 30 שערים ובישל עוד 10 ב-50 משחקים, נמצא בכושר מצוין לאחרונה. בנזמה דיבר על נושאים שונים ובין היתר על מאמנו, סגנון המשחק, העתיד וההתבגרות שעבר במשך העשור בשורות הבלאנקוס.

על התהליך שעבר בשנותיו בריאל מדריד והחיים במדריד אמר בנזמה: "אני חושב שמה שהשתנה אצלי זה רק הגיל. אני מרגיש טוב ונמצא בתקופה טובה מאוד. אני נהנה מאוד מהחיים במדריד עם משפחתי באופן כללי ובפרט מהכדורגל. אני משתדל להיות מרוכז במה שחשוב וזה להצליח עם ריאל. הייתי שמח אם היו מכירים אותי קצת יותר טוב".

בנזמה התייחס למאמנו החדש\ישן זינדין זידאן: "זיזו, וזאת לא רק דעתי, הוא מאמן מהשורה הראשונה בכדורגל העולמי. הוא נמצא בטופ של השחקנים ששיחקו את המשחק, אגדה אמיתית, וכמאמן הוא מביא משהו שונה שאין אצל מאמנים אחרים בעולם. זידאן מביא הרבה שקט וביטחון למשחק שלך וזה מתבטא על המגרש. הוא יודע המון על כדורגל, אז כאשר הוא מדבר אתה מקשיב לו ולומד ממנו כמה שאפשר. אנחנו משחקים בשיטה שאני נהנה לשחק בה עם הרבה הנעת כדור ותנועה, אני שמח מאוד שהוא חזר אלינו".

עוד בנושא:

סן ברנרדו: כתבתו של מיכאל יוכין על שחקנה של מנצ'סטר סיטי ברנרדו סילבה
אנגליה: מוחמד סלאח ואדן הזאר מחוץ לנבחרת העונה
ריאל מדריד: ג'יידון סאנצ'ו מועמד להצטרף

עוד באותו נושא

דיווח: ג'יידון סאנצ'ו מועמד להצטרף לריאל מדריד בקיץ

לכתבה המלאה

על העונה הקשה שהוא עובר עם קבוצתו אמר בנזמה: "אנחנו עוברים עונה קשה מאוד בכל החזיתות. ברגעים כאלו רואים את השחקנים החשובים והמשמעותיים בקבוצה. זאת לא הייתה שנה טובה לקבוצה, אבל לי באופן אישי, העונה הזו תרמה רבות לאישיות שלי, עבדתי קשה בשביל הקבוצה, במגרש האימונים ובמשחקים ותמיד אעשה הכל עבור האנשים שבאים לראות כדורגל טוב".

על העתיד שלו במדריד והלחץ סביב הקבוצה, אמר: "אנחנו כבר מתכוננים לעונה הבאה. יש לנו המון אנרגיה ורצון לנצח בכל המשחקים שנותרו לנו עד לסיום העונה. אני מתמודד עם לחץ מאז שהייתי ילד וזה לא חדש לי, אבל מדובר בריאל מדריד וכל מה שקורה כאן מוכפל שבעתיים לעומת קבוצות אחרות, בגלל זה ריאל המועדון הגדול בעולם. האוהדים תמיד דורשים את הטוב ביותר וכך גם הנהלת הקבוצה. כולם מסתכלים עליך כשאתה בריאל וזה לא פשוט להתמודדות לכל אחד. לחץ בשבילי הוא טוב כי הוא גורם לי להוציא מעצמי 100% על המגרש. יש לחץ חיובי ויש שלילי, החיובי מרים אותך לגבהים הכי גבוהים שיש בספורט ונותן מוטיבציה גבוהה מאוד".

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ניזון מלחץ חיובי. בנזמה/רויטרס

על סגנון המשחק שלו כחלוץ מרכזי: "האם חלוצים הם אנוכיים? זה תלוי איך אתה רואה את הכדורגל. לדוגמה, אני חלוץ מודרני שגם כובש שערים וגם מבשל לא מעט. אני רואה את הכדורגל בצורה כזו: חלוץ צריך להבקיע, לבשל ולהיות קבוצתי". בנזמה סיפר גם על הביקורות שחטף בגלל הבעות הפנים הרציניות שאומרים שיש לו ברוב המשחקים: "אני לא רציני, זה רק נראה ככה על המגרש. יש כאלה שנראים שמחים מפה לאוזן על המגרש ובמציאות זה לא באמת ככה, אני הוא מי שאני באמת ללא שקרים".

החלוץ הפתיע כאשר נשאל האם הוא מתעניין באימון אחרי שיפרוש ממשחק פעיל ושיתף: "למה לא? אני אוהב מאוד כדורגל ורואה את המשחק בצורה שונה ואני חושב שאני יכול להצליח בתחום הזה. אשמח ללמד שחקנים צעירים בידע שלי".

קרים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
"רוצה ללמד שחקנים צעירים". בנזמה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully