וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ומנצ'סטר סיטי עם עשרה שחקנים בנבחרת העונה, סלאח והזאר בחוץ

שתי הקבוצות המובילות בפרמיירליג הן הדומיננטיות בהרכב העונה שנבחר על ידי השחקנים. כוכבי ליברפול וצ'לסי הושארו במפתיע מחוץ לרשימה

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור מדבר לקראת דרבי היהודיות בליגת האלופות

היום (חמישי) פורסמה נבחרת העונה באנגליה. השחקנים נבחרו על ידי השחקנים וכצפוי, פרט לשחקן אחד כל ההרכב מגיע משתי הקבוצות הטובות הטובות בפרמיירליג העונה, מנצ'סטר סיטי וליברפול. לשתי הקבוצות יש ביחד עשרה נציגים (שישה לסיטי וארבעה לליברפול) כשפול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד הוא היחיד שלא הגיע מאחת הקבוצות.

השוער שנבחר לטוב העונה הוא אדרסון ממנצ'סטר סיטי, שספג 22 שערים (אליסון מליברפול ספג רק 20). ההגנה מורכבת ברובה משחקני האדומים כשכמובן וירג'יל ואן דייק, שנבחר לפני כן לשחקן העונה גם כן על ידי השחקנים, נמצא שם. אנדי רוברטסון, טרנט אלכסנדר ארנולד באגפים ואמריק לאפורט, חברו של אדרסון, משלים את קו ההגנה.

עוד בנושא:

בקישור השליטה של הסיטיזנס בולטת בהרבה כאשר פרננדיניו, ברנרדו סילבה וראחים סטרלינג נמצאים בו בתוספת סאדיו מאנה מליברפול ופול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד. את ההתקפה נבחר להוביל סרחיו אגוארו, גם הוא כמובן משורות האלופה. הארגנטינאי כבש 19 שערים בעונה הנוכחית.

מי שבולטים בהיעדרם הם מוחמד סלאח, כוכבה המצרי של ליברפול שהיה שחקן העונה שעברה בקרב השחקנים, ואדן הזאר מצ'לסי, שכבש 16 שערים ובישל 13 נוספים וגם הוא נשאר בחוץ באופן מפתיע.

עוד באותו נושא

מנצ'סטר סיטי ניצחה את מנצ'סטר יונייטד 0:2 בחוץ ועלתה לפסגת הפרמיירליג

לכתבה המלאה
מוחמד סלאח, אדן הזאר, ליברפול מול צ'לסי. רויטרס
לא מגיע להם מקום בנבחרת השנה? הזאר וסלאח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully