וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית מנתחים: זוסמן "יצטרך להרשים במחנות", אבדיה "לא מספיק יציב"

צעירי מכבי תל אביב על שולחן הניתוחים בארה"ב: זוסמן "טוב רק כהשקעה לטווח הארוך", אבדיה "חייב לשפר את הקליעה כדי לתקוע יתד ב-NBA"

ONE

בארצות הברית ממשיכים לעקוב אחרי שני הכישרונות הצעירים של מכבי תל אביב, יובל זוסמן ודני אבדיה. הראשון נרשם לדראפט הקרוב, השני אמור לצאת לדראפט 2020, אולם כך או כך שניהם מקבלים אזכורים בכלי התקשורת האמריקאיים המרכזיים.

אמש (שלישי) פורסמו ב"ספורטס אילוסטרייטד" וברשת CBS דירוגים עדכניים של 100 הכישרונות המובילים בדראפט הקרוב, ובשניהם זוסמן מופיע, אם כי במקום נמוך יותר ביחס לדירוגים הקודמים. ב"ספורטס אילוסטרייטד" דורג זוסמן במקום ה-71, ירידה של 13 מקומות ביחס לדירוג הקודם. גם ברשימה של CBS זוסמן נמצא בירידה ודורג במקום ה-87.

"זוסמן התחיל לתרום ברמות הגבוהות של אירופה", צוין ב"ספורטס אילוסטרייטד". "הזריקה שלו לא יפה במיוחד אבל הוא קולע באחוזים די יציבים, הוא מוסר סולידי ויש לו אינסטינקטיים הגנתיים ראויים. כדי להיבחר הוא יצטרך להרשים במחנות קדם הדראפט, ובכל מקרה הוא טוב כרגע בעיקר בתור השקעה לטווח הארוך. אם יישאר בדראפט, הוא יוכל להיות אופציה בבחירות המאוחרות של הסיבוב השני".

עוד בנושא

דני אבדיה מטפס בתחזיות הדראפט: ב-ESPN מנבאים שייבחר חמישי
מכבי תל אביב נוטה לשמור על ג'וני אובריאנט לעונה נוספת
ספרופולוס: "אני לא צריך את החוק הרוסי כדי לשתף את הישראלים"

שחקן מכבי תל אביב, יובל זוסמן. דני מרון
עדיין רחוק מבחירה בדראפט. זוסמן/דני מרון

ב"אתלטיק" פרסמו תחזית ראשונית לדראפט 2020, וכמו מומחי דראפט אחרים (ב-ESPN למשל https://sports.walla.co.il/item/3232017), גם מומחה הדראפט של האתר סם וסני הציב את אבדיה במקום השישי הגבוה. יחד עם זאת, הוא ציין כמה מהחסרונות שאבדיה מציג לאחרונה.

"לאבדיה יש חושים נהדרים למשחק, הוא מסוגל לחדור לסל ולשחק פיק אנד רול. בדקות המוגבלות שלו במכבי תל אביב הוא משחק רחוק מהכדור, אבל בגילאים צעירים יותר הוא צבר מוניטין של גארד גבוה שמסוגל להיות מוביל הכדור המרכזי", תואר אבדיה. "הוא פיתח יכולת למסור על מגרש שלם, כמו גם למסור מסירות יעילות מטווחים קרובים יותר. הוא לא אתלט גדול, אבל יש לו צעד ראשון חמקמק שמאפשר לו לעבור שומרים איטיים ולנצל את היכולת הגבוהה שלו לשנות קצב בתנועה.

"ובכל זאת, אני עדיין מאמין שהוא לא מתאים ל-NBA כמוביל כדור עיקרי. הוא מתאים בעיקר כשחקן יוצר משני לצד גארד אמיתי ודומיננטי. ב-NBA כל קבוצה זקוקה היום לכמה שחקנים שמסוגלים לייצר מהלכים עם הכדור, אבל המפתח עבור אבדיה הוא לייצב את הזריקה שלו מבחוץ. זו עדיין יכולת שאבדיה עובד עליה. הוא נוטה לזרוק שלשות מכדרור, אבל דייק בהן עד כה ב-29.8 אחוזים בלבד, וזה פשוט לא מספיק טוב. סגנון הזריקה שלו קצת איטי וקצת בעייתי, וזה יוצר שינויים רבים בנקודה שבה הוא משחרר את הכדור. בזמן זריקה הגוף שלו לא תמיד יציב, והרגליים עפות לכל עבר. זו היכולת שתעשה את ההבדל עבור אבדיה ב-NBA. אני מהמר שהוא ישתפר ויפתור את זה, אבל לעת עתה העובדה שהוא מדורג כל כך גבוה אצלי נובעת בעיקר מהעובדה שבדראפט הזה הרמה יורדת בצורה משמעותית אחרי שלוש הבחירות הראשונות".

עוד באותו נושא

דני אבדיה מטפס בתחזיות דראפט 2020: ב-ESPN מנבאים שייבחר חמישי

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה, ברקע המאמן יאניס ספרופולוס. דני מרון
הקליעה מבחוץ תקבע את עתידו? אבדיה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully