וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נוטה לשמור על ג'וני אובריאנט לעונה נוספת

22.4.2019 / 8:10

הצהובים טרם קיבלו החלטה סופית, אבל ההערכות הן שבמסגרת הרצון להמשכיות יקבל הפורוורד הצעה לחידוש חוזה. קיין בעד קיצור הליגה

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על גלבוע/גליל

מכבי תל אביב שמרה אמש (ראשון) על המקום הראשון בליגת העל לאחר ניצחון נוח 70:88 על הפועל גלבוע/גליל ביד אליהו. הקבוצה של יאניס ספרופולוס ירדה למחצית ביתרון מבטיח 31:43, חזרה רכה מאוד הגנתית ואפשרה ליריבה לחזור לפיגור 4 בלבד, אבל מספר החלטות טובות התקפיות ושלשה גדולה של דיאנדרה קיין העניקו לה יתרון דו-ספרתי נוסף, עליו כבר הצליחה לשמור עד הסיום.

בהיעדרו של טאריק בלאק שקיבל מנוחה, רשמו שלושת שחקני הפנים הנוספים של הקבוצה משחק טוב - אלכס טיוס קלע 16 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים, ג'וני אובריאנט הוסיף 11 נקודות ו-12 ריבאונדים וג'ייק כהן תרם 7 נקודות ו-7 ריבאונדים. במקביל להפעלת הלחץ על בלאק, הצהובים מתלבטים לגבי שחקנים נוספים בסגל, כשמי שעשוי בסבירות גבוהה לקבל הצעה לחידוש חוזה הוא אובריאנט. עד לפני כחודש וחצי במכבי תל אביב לא היו בטוחים לגבי המשך דרכו, אולם במסגרת הרצון להמשכיות גדולה יותר בסגל והפוטנציאל הגבוה של השחקן, במועדון נוטים כעת להשאירו. אובריאנט שוקל ניסיון חזרה נוסף ל-NBA, אך הצעה טובה מהצהובים עשויה לקסום לו יותר מאשר הרתפקה שכוללת משחקים בליגת הקיץ.

מי שעוד קיבל דקות משחק מרובות אמש הוא דיאנדרה קיין, שפספס תקופה ארוכה לפני כמה שבועות כשסעד את אמו החולה בארצות הברית. "הרגשתי טוב. היינו בשבוע ארוך של אימונים, אני חושב שהקצב שלי חוזר, במשחקים האחרונים עברתי משהו אישי, ולא הייתי עצמי, וראו את זה. אנשים לא ידעו מה עובר עליי, אמא שלי מרגישה קצת יותר טוב, אז אני מרגיש טוב יותר", אמר הגארד האמריקאי בסיום המשחק.

בימים אלה, במהלך המגעים על חוקים ארוכי טווח לליגה, דנים באפשרות לשנות את הסיבוב השלישי למבנה אחר, כשאם לא יגיעו להבנות עד לסיום העונה הקרובה, הוא עשוי להישאר במבנה זהה. "הסיבוב השלישי הוא לא צפוי", אמר קיין את דעתו על סיבוב המשחקים הנוסף, "משחקים מול כל קבוצה שלוש פעמים, אני חושב שאם יקצרו את הליגה זה יהיה טוב יותר, נוכל להתחיל את הפלייאוף בשלב מוקדם יותר ולחזור למשפחות שלנו מוקדם יותר. זה לא תלוי בנו, אנחנו חתומים על חוזה ובאים לעשות את העבודה שלנו".

עוד בנושא:

יאניס ספרופולוס: "אני לא צריך את החוק הרוסי כדי לשתף את הישראלים"
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 70:88 את גלבוע/גליל

שחקן מכבי תל אביב ג'וני אובריאנט. מגד גוזני
עד לא מזמן עתידו לא היה ברור. אובריאנט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully