וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמצים במכבי תל אביב להאריך את חוזהו של טאריק בלאק לפני תום העונה

8.4.2019 / 7:44

הצהובים מפעילים לחץ על הסנטר ונציגיו שהעבירו מסר לאחרונה כי ינסה לשוב ב-NBA. ההצעה החדשה עוברת את רף מיליון הדולר. בינתיים בלאק מתרגש לקראת המפגש מול סטודמאייר וירושלים (18:45, ספורט 5): "גדלתי עליו"

ONE

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של מכבי תל אביב בליגה

מכבי תל אביב תעלה הערב (שני, 18:45, ספורט 5) למשחק החוץ נגד הפועל ירושלים בידיעה שניצחון יחזיר אותה לראשות טבלת ליגת העל. הצהובים ערכו אתמול את האימון המסכם בדרייב אין, כשהמאמן יאניס ספרופולוס עורך תדרוך וידאו ארוך לקראת ההתמודדות, ומתמקד בין היתר בעצירת אמארה סטודמאייר. דיאנדרה קיין, שעדיין לא מוכן מנטלית ופיזית לפי אנשי מכבי, שוב לא יתלבש.

שחקן שאמור לנסות לעצור את סטודמאייר הוא טאריק בלאק, שבמכבי מאוד רוצים לראות ממשיך לעונה נוספת. לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים, שקיבלו מסר לפני כחודש מאנשיו של בלאק כי ירצה למצות את האופציה לחזור ל-NBA בקיץ, מנסים לעשות מהלך נוסף לעברו ולנסות להחתימו עוד לפני סיום העונה. בלאק מרוויח העונה כ-800 אלף דולר, ובמכבי מתכוונים לשדרג את חוזהו ולהציע לו למעלה ממיליון דולר. "הוא השחקן שנמצא בראש סדר העדיפויות שלנו כרגע", אמר אחד מאנשי הקבוצה.

עוד בנושא

ספרופולוס: "אמרתי לשחקנים, צריך לעשות ריסטארט"
דאגה בירושלים: ג'ייקובן בראון בספק למכבי תל אביב
דשון סטיבנס חתם בהפועל תל אביב, אמינו יישאר

שחקן מכבי תל אביב, טאריק בלאק. דני מרון
ההצעה האחרונה תגרום לו לוותר על ה-NBA? טאריק בלאק/דני מרון

בלאק נשמע נרגש לקראת ההתמודדות מול השחקן עליו גדל, אמארה סטודמאייר. "זה כבוד בשבילי לשחק מול אמארה, עם כמה שאני מעריץ אותו. הוא היה השראה בשביל הקריירה שלי. למדתי את המשחק שלו מלצפות בו בטלוויזיה, ועכשיו באופן מקרי, ואפילו לא באמריקה, במדינה אחרת, אני משחק מולו. זה מדהים".

הסנטר סיפר על המעבר בין היורוליג לליגת העל, המשחקים האחרונים והחשיבות של המשחק מול ירושלים. "העונה ביורוליג הסתיימה ואנחנו צריכים להתמקד במה שיש עוד לפנינו. למדנו מהמשחקים האחרונים בישראל, ואסור לשכוח שלוח המשחקים שלנו היה קשה מאוד. באחד המשחקים האלה היה לנו יום אחד להתכונן. כעת אנחנו מתמקדים בליגה בישראל, לא צריך לדאוג לשום דבר אחר. דברים כמו לצאת בארבע לפנות בוקר מהמלון בלי לישון ולחזור הביתה ב-11 בלילה כבר לא יקרו. זה משחק חשוב מאוד, אנחנו רוצים לעשות צעד אחד קדימה בטבלה. היינו בשוויון עם חולון ואנחנו רוצים לדחוף קדימה, חייבים לנצח משחקים בשביל לעשות את זה. ניצחון על ירושלים בהחלט יעביר מסר, למקרה שנפגוש אותם שוב בשלב מאוחר יותר של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully