וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דשון סטיבנס חתם, גם אלאדה אמינו יישאר

7.4.2019 / 11:04

אחרי הניצחון המשכנע על גלבוע/גליל בחוץ, האדומים ביצעו שינוי בסגל עם צירוף שחקן ראשון לציון. הסנטר בן ה-31 יישאר בסופו של דבר למרות שבקבוצה שקלו לחתוך אותו

ONE

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל גלבוע\גליל להפועל תל אביב

הפועל תל אביב החתימה היום (ראשון) את הפורוורד-סנטר דשון סטיבנס ששיחק עד כה במכבי ראשון לציון והוא עוזב את הכתומים שצירפו בסוף השבוע האחרון את דריל מונרו על חשבונו. האדומים החליטו לצרף את סטיבנס כבר לפני מספר ימים וכאמור, חתמו על החוזה היום. האדומים גברו אמש על גלבוע/גליל 70:92 ועשו צעד קדימה במאבקי הפלייאוף.

סטיבנס (29, 2.03) פתח את העונה מצוין במדי מכבי ראשון לציון אך נחלש בתקופה האחרונה. הוא עומד על 11.4 נקודות ו-5.3 ריבאונדים, כשהוא קולע רק ב-44 אחוזים מקו העונשין. החל מהמחזור ה-16 חלה נסיגה גדולה ביכולתו כשהוא רושם 6.5 נקודות ו- 3 ריבאונדים בממוצע ו-33 אחוזים מקו העונשין.

בהפועל החליטו להשאיר נכון לעכשיו את אלאדה אמינו שאמור להיות זה שיפגע מצירופו של סטיבנס. שחרור של הסנטר בן ה-31 לא יפנה לאדומים כסף שכן מדובר בתקופה מאוחרת של השנה ובחמישה משבעת המשחקים האחרונים הוא קלע בספרות כפולות. אמינו רשם העונה 9.1 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.


עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה 70:92 את גלבוע\גליל
הפועל ירושלים: דמיטריוס קונגר סיים את דרכו בקבוצה
מכבי ראשון לציון: דריל מונרו חתם עד תום העונה, דשון סטיבנס צפוי לעזוב

אלאדה אמינו שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
יישאר לעת עתה. אמינו/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully