וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריל מונרו חתם במכבי ראשון לציון, דשון סטיבנס צפוי לעזוב

5.4.2019 / 8:18

הסנטר שהצעיד את הקבוצה לאליפות היסטורית ב-2016 חוזר עם חוזה עד תום העונה. סטיבנס ישלם את המחיר, וכבר הוצע להפועל תל אביב

ONE

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של ראשון לציון

מכבי ראשון לציון החתימה הלילה (בין חמישי לשישי) את הסנטר דריל מונרו עד לסיום העונה והוא ינחת בישראל היום בשעות הצהריים. מונרו, שהוביל את הכתומים לזכייה באליפות ב-2016 סיים לאחרונה את חוזהו בקוריאה ובחר להצטרף לקבוצתו לשעבר. מי שצפוי לשלם את המחיר עם הגעתו של מונרו הוא דשון סטיבנס, שהוצע להפועל תל אביב.

מונרו (33, 2.00) הגיע לראשון לציון בקיץ 2015 אחרי קריירה שכללה גם עונה טובה בליגה הספרדית והיה אחד מאבני היסוד של הריצה של הכתומים לאליפות כשהוא נבחר בסוף העונה ל-MVP של הליגה. הוא רשם 17.3 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק בליגה, ובשלבי ההכרעה עלה ל-19.3 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים. לאחר אותה עונה עבר לליגה הטורקית, ושיחק במשך שנה וחצי גם בליגה השנייה בטורקיה. העונה שיחק בגויאנג הקוריאנית. בין לבין החזיק בהצעה ממכבי תל אביב, אך הדברים לא התבשלו לכדי חתימה על חוזה.

ראשון לציון מנסה לבלום את הנפילה שלה בתקופה האחרונה. הכתומים היו ברצף מצוין בחודשים דצמבר וינואר אחרי הגעתו של גיא גודס במקומו של צביקה שרף, אך אחרי ההפסד בגמר הגביע להפועל ירושלים הפסידו חמישה משישה משחקים והתדרדרו למקום השמיני בטבלה. השבוע גברה הקבוצה על גלבוע/גליל בבית ומקווה לחזור למומנטום חיובי.

: שחקן מכבי ראשון לציון, דריל מונרו. יוסי ציפקיס
ברוך שובך. מונרו חוגג את האליפות ב-2016/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully