וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון בספק למכבי תל אביב

7.4.2019 / 17:55

הרכז האמריקאי עלול להחמיץ את המשחק נגד הצהובים ביום שני (18:45). גם ליאור אליהו אינו כשיר לחלוטין. עודד קטש: "קשה להתייצב אחרי האכזבה באירופה, אנחנו צריכים לשבור את תקרת הזכוכית הזו"

ONE

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל ירושלים לעירוני נהריה

שתי המודחות הישראליות הטריות מהמפעלים האירופיים, הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, ייפגשו מחר (שני, 18:45) בארנה למשחק הליגה השלישי והאחרון ביניהן העונה. מעבר לאכזבה ולחששות מנפילת מתח, סובלים האדומים מסגל קצר יותר: כריס ג'ונסון צפוי לשוב רק בעוד כשבוע וחצי, ג'ייקובן בראון בספק וגם ליאור אליהו אינו כשיר במאת האחוזים ועלול להחמיץ את ההתמודדות.

"אנחנו מאוכזבים", הודה טיישון תומאס בנוגע להפסד בטנריפה שסיים את דרכה של קבוצתו בליגת האלופות. "קיווינו להגיע רחוק יותר, אבל אני מאמין שאנחנו מוכנים להמשיך הלאה. קשה להתייצב אחרי ההדחה מאירופה, ואנחנו רוצים להוכיח את עצמנו ולהראות שהדברים שעשינו בתחילת העונה לא היו מקריים.".

תומאס, בדומה לחבריו, סבל מירידה משמעותית במשחקים נגד מכבי תל אביב - כשבכל אחד מהם נעצר על ארבע נקודות בלבד (13.4 מול יתר היריבות בליגה). הוא זוכר היטב מה קרה במפגש הקודם בארנה, כשהצהובים פתחו בסערה וטסו ליתרון אסטרונומי של 21:49 בעוד ברבע השני.

"בפעם הקודמת לא הגבנו כמו שצריך, והפעם נצטרך לבוא מוכנים מהרגע הראשון. אין למשחקים האלה חשיבות גדולה במאבק על האליפות, אבל זו מכבי, והיא עדיין אחת הקבוצות הגדולות בישראל, כך שאתה רוצה לנצח אותה. אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים".

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
יפגוש לראשונה העונה את הצהובים. אמארה סטודמאייר/קובי אליהו

בירושלים בונים על הבדל מהותי אחד בין המשחקים הקודמים לבין זה שיהיה מחר - ולהבדל הזה קוראים אמארה סטודמאייר, שיתייצב לראשונה העונה למפגש עם היריבה המושבעת. "אמארה מוסיף לנו, בטח כישראלי בחוק הרוסי", אמר המאמן עודד קטש. "היכולת שלו לשים את הגוף ולהתמודד עם השחקנים האגרסיביים של מכבי תעזור לנו מאוד.

על הימים שעוברים עליו ועל שחקניו בעקבות ההדחה מאירופה: "עברנו אכזבה מאוד גדולה, וניסינו להתאושש כמה שיותר מהר. זה לא פשוט, אבל זה מבחן אופי. שתי הקבוצות הודחו מאירופה, כל אחת בצורה שונה, ואולי זה טוב שכבר מחר נפגוש את מכבי".

ירושלים פספסה ככל הנראה את הרכבת ולא תוכל לעבור את הצהובים בטבלה, מכיוון שגם אם תנצח מחר - בכל שובר שוויון אפשרי ביניהן, היא תפגר אחריהם. "טבלאית זה כמו כל משחק ליגה. מכבי קבוצה טובה עם המון כישרון ויכולות, וישראלים ברמה גבוהה, ואנחנו צריכים לשבור את תקרת הזכוכית הזו", סיכם קטש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully