וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אני לא צריך את החוק הרוסי כדי לשתף את הישראלים"

מאמן מכבי תל אביב החמיא לישראלים שלו אחרי ה-70:88 מול גלבוע/גליל. שוכמן: "הכדורסל הישראלי הרוויח את ננקין ונבון"

ONE

מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 70:88 את גלבוע/גליל במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל. בזכות הניצחון הזה, נותרו הצהובים עם יתרון של שני ניצחונות על הפועל חולון השנייה, לה יש גם משחק חסר. אלכס טיוס בלט עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, ג'וני אובריאנט הוסיף 11 נקודות ו-12 כדורים חוזרים.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 70:88 את גלבוע/גליל

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מרוצה מהקבוצה שלו, פרט לרבע השלישי. ספרופולוס/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר אחרי המשחק: "חוץ מהרבע השלישי שלטנו במשחק, בעיקר בצד ההגנתי, עצרנו את גלבוע על 16, 15 ו-14 נקודות בשלושה רבעים שונים. איבדנו את הריכוז ברבע השלישי ולא אהבתי את הצורה בה הגבנו אחרי המחצית. היה לי חשוב לשחק משחק הגנתי טוב. עצרנו את גלבוע/גליל על 70 נקודות שזה מספר טוב, היו לנו דקות טובות גם בהתקפה. הגבנו טוב מול הגנות שונות, כל מי ששיחק עשה עבודה טובה.

"זה חשוב בשבילי לשתף את הישראלים, אני לא צריך את החוק הרוסי כדי לשתף אותם. אני רוצה לבנות בסיס של שחקנים מקומיים בשביל מכבי שבעתיד יהיה הליבה של הקבוצה, ואז נוכל לצרף שחקני חיזוק זרים אליהם. אני לא סופר את השחקנים לפי האזרחויות. אנחנו צריכים לתקוף יותר את הצבע, צריך לנצל את מה שהמשחק נותן לך".

מאמן גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי אמר: "באנו לנצח, היינו די קרובים וב-60:56, עשינו שתי טעויות שלא מתאימות במשחק כזה. ביחד עם השלשה של קיין בסוף השעון, קיבלנו 4 זריקות עונשין וכדור מהצד, וזה הוציא לנו את הרוח מהמפרשים. כדי לנצח פה, אנחנו צריכים את כל השחקנים, והיו חסרים לנו היום שניים - גם בריאנט וגם ארצי. אמרתי לשחקנים שאני מכבד את הלחימה שלהם".

על היכולת של השחקנים שלו אמר בית הלחמי: "אני צריך לקבל יותר מכולם. אני לא מציע להסתכל על ישראלים או לא ישראלים. אתם מודעים לחסרונות שלנו מבחינת הפציעות, והיום אייל ננקין עלה ונתן אחלה משחק עם הרבה ביטחון. זו גאווה גדולה בשבילנו, למען זה אנחנו קיימים. כדי לבוא לפה ולנצח, אנחנו צריכים את כולם מעל הרמה, והיום היינו ברמה, וחלק מהשחקנים לא התקרבו לרמה לצערי".

פורוורד גלבוע/גליל חואקין שוכמן: "הכדורסל הישראלי היום הרוויח את אייל ננקין ואריאל נבון שנתנו יופי של דקות. אם היינו טיפה יותר עמוקים, אז אולי היינו יכולים להגיע יותר קרוב במשחק. בשנתיים האחרונות היו לנו עונות יפות מאוד וחלקות, עשינו משחקים יפים בשביל קבוצה כמו גלבוע/גליל, אז השנה זה נראה קצת פחות טוב. אני לוקח את זה בתור אתגר, זה מכין אותי לדברים ולהמשך הקריירה שלי, אני בטוח שזה ייתן לי הרבה בהמשך. אם נעלה לפלייאוף, זה יהיה הישג יפה, ואם לא, אז נשארו חמישה משחקים ונעשה את המקסימום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully