וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה מטפס בתחזיות דראפט 2020: ב-ESPN מנבאים שייבחר חמישי

היכולת שהפגין בטורניר הנוער של היורוליג ובמחנה "כדורסל ללא גבולות" הזניקה מחדש את המניה של הכישרון של מכבי תל אביב

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון האחרון של מכבי תל אביב

דני אבדיה מרוויח לאחרונה יותר ויותר דקות משחק מיאניס ספרופולוס, ונראה שגם בכל הקשור לתחזיות הדראפט הכישרון העולה של מכבי תל אביב נמצא במגמת שיפור. היום (שני) פורסם מוק דראפט חדש של ESPN, ולפיו אבדיה בן ה-18 יתברג בבחירה החמישית. מדובר בטיפוס של שני מקומות ביחס לתחזית האחרונה שפורסמה בחודש ינואר, לפני שאבדיה כיכב בטורניר הנוער של היורוליג ולאחר מכן גרף את תואר MVP מחנה "כדורסל ללא גבולות" שנערך בשארלוט במהלך סוף שבוע האולסטאר.

היכולת שהפגין אבדיה בשני הטורנירים הללו, שהיו עמוסים בסקאוטים ואנשי מפתח ב-NBA, עשתה את שלה. מומחי הדראפט של ESPN שומרים על יציבות בכל הנוגע להערכתם את אבדיה. במוק דראפט הראשון שפורסם לקראת דראפט 2020, ניבאו באתר שייבחר כבר בבחירה הרביעית. לאחר מכן כאמור היתה ירידה קלה, בין היתר בשל המחסור בדקות משחק במכבי תל אביב, אולם כעת קרנו עולה מחדש.

בשבועות האחרונים אבדיה רשם כמה משחקים טובים, גם ביורוליג, עם 10 נקודות ו-5 ריבאונדים בכל אחד משני המחזורים האחרונים מול גראן קנאריה ופנרבחצ'ה. בליגת העל הוא גם כן משפר ממוצעים לאחרונה, ובשלושת המשחקים האחרונים קיבל 17 דקות וקלע 5 נקודות בממוצע.

אבדיה אינו הישראלי היחיד שאמור להיבחר בדראפט, על פי ESPN. יובל זוסמן, שבניגוד לאבדיה נרשם לדראפט הקרוב, סומן על ידי הרשת כבחירה ה-57 בסיבוב השני.

עוד בנושא

אמש: דני אבדיה קלע 5, מכבי תל אביב הביסה את גלבוע/גליל
ספרופולוס: "אני לא צריך את החוק הרוסי כדי לשתף ישראלים"
מכבי תל אביב נוטה להשאיר את ג'וני אובריאנט לעונה נוספת

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ממשיך לקבל קרדיט בארצות הברית. אבדיה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully