וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו טרדלי: "פאולו דיבאלה סובל מנוכחותו של כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס"

כוכב העבר האיטלקי ששיחק עשר עונות בשורות יובנטוס ביקר את הכוכב הפורטוגלי והאשים אותו בהדחה לאייאקס ברבע גמר ליגת האלופות: "היה צריך לעשות יותר"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מאמן אייאקס אריק טן האח מתראיין אחרי הניצחון בליגת האלופות על יובנטוס

יובנטוס אמנם זכתה באליפות השמינית שלה ברציפות בליגה האיטלקית אבל נחלה אכזבה ברבע גמר ליגת האלופות כשהודחה על ידי אייאקס המפתיעה והביקורות החלו לצוף באוויר. מי שספג אחת כזו הוא כריסטיאנו רונאלדו על ידי כוכב העבר של הקבוצה, מרקו טרדלי.

קשר העבר האיטלקי ששיחק בשורות יובנטוס בין השנים 1975-1985 דיבר עם כלי התקשורת באיטליה וטען: "כריסטיאנו רונאלדו שיחק יותר מדי השנה. נגד אייאקס הוא היה צריך לעשות יותר ולא עשה זאת. שחקנים בקבוצה סובלים מנוכחותו ונותנים פחות לקבוצה כשהוא באיזור, ופאולו דיבאלה הוא אחד מהם".


עוד בנושא:

ריאל מדריד: אמבפה החליט להישאר בפריס ולסרס לזינדין זידאן
גארת' בייל ספג שריקות בוז בברנבאו, זידאן: "לא מבין למה זה מגיע לו"
נמניה מאטיץ': "לא היה מנהיג על המגרש בהפסד לאברטון"

אחרי ההדחה הכואבת לקבוצה ההולנדית יש שטענו שכריסטיאנו רונאלדו לא מרוצה בשורות הגברת הזקנה וטען שהתנהלות ההנלה שלא תואמת את שאיפותיו ושהוא רוצה לעזוב את הגברת הזקנה אבל הפורטוגלי שלל זאת על הסף כשאמר: "אני נשאר ביובנטוס ב1000%".

טרדלי (64) זכה עם יובנטוס חמש פעמים באליפות איטליה, פעמיים בגביע האיטלקי, פעם אחת בגביע אופ"א, הסופר קאפ האירופי ובליגת האלופות במתכונתו הקודמת. הוא שיחק בנוסף גם באינטר, קומו, פיסה ופרש במדי סט. גאלן השוויצרית בעונת 1988\1987. בזירה הבינלאומית שיחק טארדלי 81 משחקים במדי הנבחרת האיטלקית וכבש שישה שערים כאשר ב-1982 היה שותף לזכייה במונדיאל שנערך בספרד ואף כבש את השער השני בניצחון 1:3 על מערב גרמניה בגמר שנערך בסנטיאגו ברנבאו.

עוד באותו נושא

רוי קין: "כרגע, כריסטיאנו רונאלדו ברמה אחרת לגמרי ממסי"

לכתבה המלאה
מרקו טרדלי שחקנה לשעבר של יובנטוס. GettyImages
לא מחבב את החלוץ הפורטוגלי. טרדלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully