וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מודאגת מכך שלא תצליח למכור את גארת' בייל: "אין הצעות"

הוולשי שוב ספג שריקות בוז, ב"מארקה" טוענים שהבלאנקוס עשויים להשאיל אותו עם אפשרות רכישה. זידאן מחמיא לבנזמה: "החלוץ 9 הכי טוב בעולם"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

ריאל מדריד עברה אתמול (ראשון) עוד ערב לא פשוט, שבסיומו אומנם הצליחה לגבור 0:3 על אתלטיק בילבאו משלושער של קארים בנזמה, אבל גם בניצחון הזה נחשפו חלק מהבעיות של הקבוצה הנוכחית, כאשר גארת' בייל שוב שמע שריקות בוז מהקהל, קאסמירו ולוקאס ואסקס התעמתו במהלך המשחק, וכל זה אחרי מחצית ראשונה די רעה של כדורגל.

כאמור, זינדין זידאן ראה לא מעט בעיות בקבוצה שלו, ואתמול היו אלה קאסמירו לוקאס ואסקס שהתווכחו על הדשא, כשהאחרון זעם על הברזילאי שלא מסר לו. לאחר מכן ואסקס הוחלף על ידי בייל, והוולשי לא רק שמע את הקהל בברנבאו שוב מוחה נגדו, אלא גם הגיב במחווה, כשהניף אגרוף לעבר היציעים (ומיד לאחד מכן קיבל תשואות). כך או כך, נראה שאלה המשחקים האחרונים שלו במדי הבלאנקוס.

זידאן נשאל על ידי העיתונאים במדריד למה לדעתו בייל ספג שריקות בוז ואיסקו לא (עוד שחקן שלא בכושר), וענה: "אני לא מבין את זה". זיזו אמר על בייל ש"הייתה לו הזדמנות לכבוש, חבל שהוא החמיץ, הייתי רוצה לראות אותו כובש. העתיד שלו? כמו תמיד, לא נכנס לזה".

עוד בנושא
ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:3 את אתלטיק בילבאו, קארים בנזמה כבש שלושער
ליברפול שברה שיא מועדון בנקודות לעונה: "חייבים להמשיך לנצח ולהלחיץ את סיטי"
בעקבות מכבי תל אביב: פאוק סלוניקי הבלתי מנוצחת זכתה באליפות יוון
סולשיאר מודה אחרי התבוסה: אני לא יודע אם לשחקני מנצ'סטר יונייטד אכפת מספיק

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד מחמיץ מול אתלטיק בילבאו. GettyImages
מחמיץ. בייל/GettyImages
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
ומיד חוטף. בייל/GettyImages

על פי "מארקה", "זמנו של בייל בריאל מדריד הסתיים, נראה שאי אפשר יהיה לתקן את המצב הזה. הוולשי לא ימשיך במועדון בעונה הבאה". אולם במועדון חוששים שלא יצליחו למכור אותו בקיץ הקרוב במחיר מספק. זאת ועוד: בינתיים לא קיבלו הבלאנקוס ולו הצעה אחת על הקיצוני הוולשי, כשאחת הסיבות העיקריות לכך היא משכורתו המנופחת - 17 מיליון יורו לעונה עד 2022.

במדריד מאמינים שמנצ'סטר יונייטד בסופו של דבר כן תבוא עם הצעה, אבל ספק אם זה יקרה. מועמדות אחרות באנגליה - צ'לסי (לה איסור העברות), ארסנל (שלא נוהגת להוציא סכומים כל כך גדולים) וטוטנהאם (כנ"ל) לא נראות ריאליות כרגע, וגם העניין של באיירן מינכן ופריס סן ז'רמן בכוכב דעך. "ריאל לא אופטימיות במיוחד", נכתב ב"מארקה", שם העלו אפשרות חלופית של עסקה בסגנון זו של חאמס רודריגס לבאיירן מינכן - עסקת השאלה עם אפשרות רכישה.

שחקן ומאמן הקבוצה לשעבר חורחה ולדאנו, טען: "לדעתי, אם ריאל היתה רוצה למכור אותו, הוא היה בהרכב. כרגע לזידאן יש אופציות אחרות, של שחקנים אותם הוא רוצה בעונה הבאה. אנשים עדיין מצפים מגארת' לממש את ההבטחות שלו. לזכותו ייאמר שהוא סיפק את הסחורה ברגעים חשובים, אבל בדרך כלל הוא לא עמד בציפיות".

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
נקודת אור. בנזמה/רויטרס

עם זאת, יש נקודת אור ברורה: קארים בנזמה כבש שני שערים בנגיחות, והוסיף את השלישי בהקפצה אחרי שגיאה בהגנה. בנזמה כבש את שמונת השערים האחרונים של ריאל מדריד, ויש לו שמונה שערים בחמישה משחקים ועשרה בשמונת האחרונים. יש לו 30 שערים בעונת 2018/19.

"מבחינתי קארים הוא החלוץ 9 הכי טוב בעולם", אמר זידאן על בן ארצו, "למרות שיש הרבה שחקנים טובים בעמדה שלו, ואחרים אולי יברחו במישהו אחר. אבל מה שבנזמה עושה כאן בעשר שנים, אומר הכל. השערים שלו מרשימים, ואני מאושר בשבילו. הביטחון חזר לו, והוא תמיד רוצה להשתפר".

זידאן נשאל אם זה המשחק הכי טוב של הקבוצה מאז שחזר, וענה: "אני בעיקר מרוצה מהגישה של השחקנים. שמרנו על שער נקי, הייתה להם רק הזדמנות אחת, היינו מרוכזים מאוד, ואחר כך הראינו את האיכויות שיש לנו".

בנזמה עצמו התייחס לשמועות על רפאל וראן בן ארצו, ואמר: "וראן מעולם לא אמר שהוא רוצה לעזוב. הוא מאושר פה ורוצה להישאר". על השמועות על צירופו של חלוץ חדש לברנבאו, אולי לוקה יוביץ', אמר בנזמה: "לא אכפת לי, כך או כך אני רוצה להישאר פה, זה המועדון הטוב בעולם".

מרסלו, שלאחרונה איבד את מקומו לרגילון הצעיר, הכחיש את הדיווחים שהוא רוצה לעזוב, ואמר: "אני מרוכז בקבוצה, זו הייתה עונה מזו---נת, אבל כל מה שקרה בה לא השפיע עליי, המשכתי לעבוד קשה ולעזור לחברים. כולם יודעים שאני מאושר פה ואני מראה את זה כל יום שאני זוכה ללבוש את החולצה הזאת, במשחק או באימון. אומרים עליי הרבה דברים, אבל אני חושב, לא, אני יודע, שמדריד זה הבית שלי, ואלה שמכירים אותי יודעים את האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully