וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מכבי תל אביב: פאוק סלוניקי הבלתי מנוצחת זכתה באליפות יוון

כמו אלופת ישראל, גם פאוק נותרה ללא הפסד בליגה וחגגה את האליפות השלישית בתולדותיה והראשונה מאז 1984 עם 0:5 גדול על לבדיאקוס. מכבי מחזיקה ברצף הפעיל הארוך באירופה

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על "דרבי היהודיות" בין אייאקס לטוטנהאם בחצי גמר ליגת האלופות

פאוק סלוניקי הפכה הערב (ראשון) לקבוצה השלישית העונה באירופה שזוכה באליפות ללא הפסד, אחרי מכבי תל אביב בליגת העל שלנו וסלובן ברטיסלבה שהבטיחה את התואר בליגה הסלובקית בשבוע שעבר. פאוק, קבוצתו לשעבר של ולאדן איביץ', חיכתה לאליפות הזו 34 שנים, אז מה זה עבורה עוד שבוע? אחרי ה-1:1 שמנע הכתרה מול לאריסה במשחק הקודם, הקבוצה חזרה לאצטדיון טומבה הביתי, הביסה 0:5 את לבדיאקוס במחזור ה-29 והלפני אחרון של הליגה היוונית, וחגגה עם עשרות אלפי האוהדים שהבעירו את סלוניקי כבר בשבת.

אוהדי פאוק סלוניקי חוגגים. רויטרס
חגיגות לפני, במהלך ואחרי המשחק/רויטרס

את האליפות הזו לקחה פאוק בלי סקורר מוביל. כוכב הקבוצה אלכסנדר פריוביץ' נמכר בינואר לאל איתיאחד הסעודית ב-10 מיליון יורו ונותר מלך השערים עם תשעה כיבושים בחצי העונה. אחרי הפרידה ממנו, היו אלה צ'ובה אקפום האנגלי, דייגו ביססוואר ההולנדי, וייריניה הפורטוגלי ומאוריסיו הברזילאי שנתנו את הטון. ביום חמישי גם תוכל הקבוצה של רזבאן לוצ'סקו להתקרב לדאבל, כשתתארח אצל אסטרס טריפוליס למשחק הגומלין של חצי גמר הגביע עם יתרון 0:2.

ה-0:5 הערב היה ניצחונה ה-25 העונה של פאוק, שסיימה עוד ארבעה משחקים בתיקו וספגה בסך הכול 14 שערים לעומת 64 שכבשה. ייבגני שאחוב, יליד ישראל ובנו של קשר מכבי פתח תקוה בעבר הנושא את אותו שם, כבש צמד בדקות 3 ו-60, ביססוואר דייק מהנקודה הלבנה (8), דימיטריס פלקאס החמיץ פנדל משלו (29) ופרננדו וארלה (53) וקרול סבידרסקי (81) השלימו את החגיגה.

שחקני פאוק סלוניקי חוגגים. רויטרס
חתמו את העונה עם חמישייה. שחקני פאוק סלוניקי/רויטרס

לפאוק נשאר עוד משחק אחד כדי לחתום עונה נקייה מהפסדים, בניגוד למכבי תל אביב שצריכה לעבור עוד שישה מחזורים ולסלובן ברטיסלבה שלה נותרו עוד חמישה. אגב, הכוכב האדום בלגרד הפסידה לראשונה אתמול (3:2 לצ'וקאריצ'קי) ונעצרה אחרי 57 משחקי ליגה ללא הפסד, מה שמציב את מכבי תל אביב כקבוצה עם הרצף הפעיל הארוך ביבשת - 36 משחקים.

וייריניה קפטן פאוק סלוניקי. רויטרס
הקפטן וייריניה נפרד/רויטרס
אוהדי פאוק סלוניקי. רויטרס
המתנה של 34 שנים הסתיימה. אוהדי פאוק סלוניקי/רויטרס
אוהדי פאוק סלוניקי מבעירים את האצטדיון. רויטרס
טומבה בלהבות. אוהדי פאוק סלוניקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully