וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול שברה שיא מועדון בנקודות לעונה: "חייבים להמשיך לנצח ולהלחיץ את סיטי"

ליברפול גברה 0:2 על קרדיף וחזרה לפסגה, חגגה שיא עם 88 נקודות ולא בונה על יונייטד בדרבי. קלופ: "הגישה יוצאת מן הכלל". בקרדיף התלוננו על השיפוט

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

הקרב הלוהט לאליפות הפרמיירליג נמשך הערב (ראשון), כשליברפול גברה 0:2 על קרדיף סיטי ועלתה שוב למקום הראשון, כשהיא עם 88 נקודות מול 86 של מנצ'סטר סיטי, ועם משחק עודף. לליברפול נותרו עוד שלושה משחקים עד תום העונה, אבל כבר כעת היא יודעת שזו עונה אדירה מבחינתה: 88 הנקודות שלה היו מספיקות לה לאליפות ב-14 מתוך 26 העונות האחרונות. מבחית ליברפול 88 נקודות זה שיא מועדון בפרמיירליג, על אף שלפני כן היא גרפה פעמיים יותר (98 נקודות ב-1978/79, ו-90 נקודות ב-1987/88 ב-40 משחקים). עכשיו יורגן קלופ וחניכיו יישאו עיניים למשחק הגדול ביום הרביעי הקרוב, כשמנצ'סטר יונייטד תארח את סיטי לדרבי באולד טראפורד. כידוע, יונייטד הובסה היום 4:0 מול אברטון, ותגיע למשחק כשהיא חייבת את הנקודות במאבק על הטופ-4, אבל גם במצב רוח מדוכדך, ובעיקר בכושר רעוע.

מה נותר למוליכות עד לסיום העונה?

ליברפול: האדרספילד (בית), ניוקאסל (חוץ), וולבס (בית)
מנצ'סטר סיטי: מנצ'סטר יונייטד (חוץ), ברנלי (חוץ), לסטר סיטי (בית), ברייטון (חוץ)

עוד בנושא
עם הפנים לדרבי: ליברפול גברה 0:2 על קרדיף וחזרה למקום הראשון
השפלה בליברפול: מנצ'סטר יונייטד הובסה 4:0 מול אברטון
סולשיאר אחרי התבוסה: "מתנצל בפני הקהל, זו לא מנצ'סטר יונייטד ראויה"

ג'ורג'יניו ויינאלדום שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
כמה זה מתוק, כמה זה קשה. ויינאלדום/רויטרס
יורגן קלופ, אנדי רוברטסון, ליברפול. GettyImages
גאה בבחורים, שוב. קלופ/GettyImages

ג'יימס מילנר, שכבש את השער לקבוצתו, עלה מהספסל וסיפר: "כמובן שיש לי ביטחון בחברים שלי ורוצה שיצליחו, אבל זה קשה יותר כשאתה צופה בהם מהצד. סך הכל אני חושב שהיינו בשליטה כל המשחק, ואתה חייב להישאר סבלני. קל להיות חסר סבלנות ולשחק בצורה הלא נכונה". מילנר נשאל על מה שצפוי לליברפול ולסיטי העונה, וענה: "אנחנו פשוט צריכים להתרכז בחלק שלנו. כל שאנחנו יכולים לעשות זה להמשיך לנצח ולהמשיך להלחיץ אותם. גם הם (סיטי) יודעים שהם יהיו חייבים להיות מושלמים. כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לנצח את המשחקים שלנו, ונקווה שזה יספיק. שתי הקבוצות היו די יעילות ותוקפניות העונה, זה לא קל להיות כך שבוע אחרי שבוע. הפסדנו רק משחק העונה, ואנחנו במקום השני".

הקבוצה ממרסיסייד ממשיכה להיראות חזקה ובטוחה: אליסון שמר היום על שער נקי בפעם ה-19 העונה, והוא רחוק משחק אחד משיא פרמיירליג (20), אותו קבע פפה ריינה. יורגן קלופ אמר על המשחק: "הבחורים היו מדהימים. זה היה בבירור משחק קשה מאוד עבורנו. גם מזג האוויר השתנה, והפך את הכל למתוח יותר. ידענו שנהיה חייבים להישאר סבלניים ולפעול נכון. הדשא היה יבש, והיה קשה להניע כדור, אבל הבחורים לא נהיו מתוסכלים. היו לנו הזדמנויות טובות במחצית השנייה, וידענו שאם נמשיך ככה נכבוש. כבשנו שני שערים מצוינים. הפנדל היה ברור, הוא אחז בו חמש או שש פעמים".

עוד באותו נושא

גם מתוקים הם סוג של נחמה: אוהדי ליברפול חוששים מעונה עם סוף מר

לכתבה המלאה
ג'ורדן הנדרסון, ליברפול. רויטרס
בכיוון הנכון. הנדרסון/רויטרס
מוחמד סלאח שחקן ליברפול נתפס על ידי שון מוריסון שחקן קרדיף סיטי. רויטרס
היה או לא היה? סלאח/רויטרס

בסך הכל, בשבועות המכריעים של העונה, ליברפול רושמת ניצחון תשיעי ברציפות, הרצף הכי ארוך שלה מאז אפריל 2014. קלופ נשאל על הלחץ, וענה: "אני יודע רק עליי, ולא באמת הרגשתי אותו. אנחנו חייבים להמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים. אי אפשר לשנות את זה. הבחורים באמת מנסים בכל הכוח שלהם. הגשה שלנו הייתה יוצאת מן הכלל. זו עונה קשה מאוד, אבל חיובית מאוד".

מנגד, בקרדיף התלוננו על הפנדל שנשרק לזכותו של מוחמד סלאח, כששוער המפסידה ניל את'רידג' אמר ש"אף אחד לא יודע את החוקים" בנוגע לאחיזות ברחבה. מאמן קרדיף ניל וורנוק אמר: "לדעתי רוברטסטון אחז את מוריסון ברחבה ומנע ממנו לכבוש מקרוב בנגיחה, ומצד שני קיבלנו פנדל טיפשי מאוד. זה היה צלילה של 9.9, לא?". עוד אמר וורנוק ש"אני גאה מאוד בשחקנים שלי, תשעה מתוך ה-11 שלנו שיחקו בעונה שעברה בליגת המשנה, אולי כדאי שאני ויורגן נעשה החלפה, שהוא יקבל את העבודה שלי ואני את שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully