וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד תהיה חייבת להילחם בדרבי. מאטיץ': "לא היו מנהיגים על המגרש"

בשורה טובה לליברפול? אחרי ההשפלה מול אברטון, יונייטד תהיה חייבת נקודות בדרבי מול סיטי. אחרי האיומים של סולשיאר, מאטיץ' מצטרף לביקורת

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

יום קשה מאוד עבר אתמול (ראשון) על מנצ'סטר יונייטד, כשספגה הפסד 4:0 כואב מול אברטון בגודיסון פארק. זה היה הפסד שישי ליונייטד בשמונת משחקיה האחרונים, והקבוצה של אולה גונאר סולשיאר, שנראתה בדרך הנכונה עם מינויו של הנורבגי אחרי פיטוריו של מוריניו, הולכת לכיוון לא נכון.

אתמול סולשיאר לא רק זעם על שחקניו, אלא גם הוסיף אזהרה. המאמן נשאל אחרי ההפסד אם לדעתו לשחקנים שלו אכפת מספיק כדי לשחק במנצ'סטר יונייטד, וענה: "אני לא יודע. צריך לשאול אותם. אני שאלתי אותם, ולא תקבלו את התשובה ממני, אבל אם אתה רוצה לשחק עבור המועדון הזה, צריכה להיות לזה יותר משמעות. אי אפשר לשנות את כל הסגל. צעד אחרי צעד. אני הולך להצליח כאן, ויש פה שחקנים שלא יהיו חלק מזה".

עוד בנושא
סולשיאר מודה אחרי התבוסה: אני לא יודע אם לשחקני מנצ'סטר יונייטד אכפת מספיק
ליברפול שברה שיא מועדון בנקודות לעונה: "חייבים להמשיך לנצח ולהלחיץ את סיטי"
צרפת: פריס סן ז'רמן זכתה באליפות השמינית, קיליאן אמבפה הגיע ל-30 שערים

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד כועס. רויטרס
חסרי אונים. פוגבה ומאטיץ'/רויטרס

גם נמניה מאטיץ' הצטרף לביקורות. "הרבה שדברים לא עבדו היום", אמר מאטיץ' בסיום, "הצוות הכין אותנו באותה צורה שבה הוא מכין אותנו בכל משחק, הראו לנו כל פרט קטן על אברטון שיכול לפגוע בנו, אבל הבעיה הגדולה היום הייתה שלא היו לנו מנהיגים על המגרש. במקרה הזה זה גם אני, בגלל שאני אחד השחקנים הוותיקים בקבוצה, ואם אנחנו לא מנצחים את הקרב במרכז המגרש, לכל הקבוצה קשה לנצח. אז אם צריך להאשים מישהו, אפשר גם אותי. אני חושב שזה מגוון של דברים, אבל חשוב מאוד שתהיה המנטליות הנכונה, מנטליות של אלופים בחדר ההלבשה".

כעת יונייטד מתכוננת לקרב הגדול מול מנצ'סטר סיטי בדרבי ביום רביעי, ואם מישהו בליברפול חשב שיונייטד הולכת לזרוק את המשחק כדי שהקבוצה של קלופ שנואת נפשם לא תזכה באליפות - הרי שהמשחק הפך לחשוב מאוד עבור יונייטד, וסמלי מאוד, והפסד בו לא יתקבל בשוויון נפש. "במשחקים כאלה תמיד יש מוטיבציה", אמר מאטיץ' על הדרבי, "זאת לא תהיה בעיה".

דויד דה חאה הוסיף וצייץ: "קשה להסביר במילים מה אני מרגיש. כקפטן אני רוצה להגיד שההופעה שלנו, בנוסף לתוצאה, לא היתה קרובה לסטנדרטים המצופים מאיתנו כשאנחנו שמים את החולצה הזאת. אנחנו יודעים שעלינו להשתפר, אבל למילים אין משמעות: נצטרך לתת הכל בשביל המועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אולה גונאר סולשיאר, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הפך לסיוט. סולשיאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully