וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה הבהיר שהוא נשאר בפריס סן ז'רמן: "אצפה בזידאן מהצד כמעריץ"

אחרי שכבש שלושער במשחק האליפות, הכוכב הצעיר מבטל את השמועות על מעבר לריאל מדריד. טוכל חגג תואר ראשון, והזהיר: צריך סבלנות עם ליגת האלופות. קבאני יעזוב בקיץ?

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

עיקרי הדברים

  • קיליאן אמבפה: "מעריץ את זידאן אבל אצפה בו כמעריץ, נשאר בפ.ס.ז'"
  • תומאס טוכל: "תואר מיוחד עבורי, חייבים להיות סבלניים בנוגע לליגת האלופות"
  • קבאני יעזוב אחרי שש עונות בקבוצה?
  • פריס סן ז'רמן זכתה אתמול (ראשון) באליפות צרפת בפעם השמינית בתולדותיה, אבל התואר הצפוי של קבוצת המיליארדרים נדחק הצדה, ומי שגרף את כל הכותרות היה קיליאן אמבפה, כוכבה הצעיר של האלופה, שכבש שלושער ב-1:3 מונאקו (קבוצתו לשעבר) והגיע ל-30 שערים (הצרפתי הצעיר אי פעם שמגיע ל-30 שערי ליגה בעונה).
  • בגיל 20 בלבד, לאמבפה יש כבר 95 שערים בקריירה (קבוצות ונבחרת), והוא השחקן השני בלבד בחמש הליגות הבכירות באירופה שמגיע ל-30 שערים (לצד ליאו מסי). המאזן שלו בליגה עד עתה ב-95 משחקים: 59 גולים, 24 בישולים, 3 אליפויות - לא רע לבחור צעיר.
קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן על דני אלבס. רויטרס
המלך. אמבפה/רויטרס
שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים עם קיליאן אמבפה. רויטרס
ועכשיו: הדאבל. פ.ס.ז'/רויטרס

לכן זה לא מפתיע שבשבועות האחרונים היו לא מעט שמועות סביב אמבפה על מעבר אפשרי שלו לריאל מדריד, במיוחד לאור העובדה שאמבפה היה מעריץ של המועדון בנעוריו ומעריץ גדול של זידאן. אמבפה, שחתום על חוזה בפ.ס.ז' עד 2022, הבהיר אתמול בפה מלא שהוא נשאר בשורות האלופה הצרפתית: "אני כאן, הצטרפתי לפרויקט הזה". כשנשאל על הערצתו לזידאן, ענה: "טוב לריאל מדריד שיש לה את זיזו, אצפה במשחקים שלו כמעריץ".

אמבפה, שהפך לצרפתי הראשון שמגיע ל-30 שערי ליגה מאז פאפן ב-1990, הגיב לנתון הזה בצורה אופיינית: "זה משמח אותי, אבל העונה עוד לא נגמרה, אני יכול לכבוש עוד שערים". פ.ס.ז' תוכל להשלים דאבל ביום שבת, אז תפגוש את ראן בגמר הגביע בסטאד דה פראנס. "אנחנו מאוכזבים על ההדחה מול מנצ'סטר, אבל הכדורגל ממשיך", אמר אמבפה.

אגב, בעוד דני אלבס חגג את התואר ה-39 שלו כשיאן העולמי ובשבת יוכל להניף בפעם ה-40 - אתמול תומאס טוכל זכה באליפות הראשונה בקריירה שלו. "זה תואר מיוחד עבורי", הודה המאמן, שהזהיר: פ.ס.ז' חייבת להיות סבלנית במרדף שלה אחר ליגת האלופות, על אף שהשקיעה מיליארד יורו בשחקנים מאז 2011. "|ליגת האלופות זאת מטרה גדולה עבור המועדון, אבל גם מועדון כמו יובנטוס מחכה כבר המון זמן", אומר טוכל.

עוד באותו נושא

סולשיאר מודה אחרי התבוסה: אני לא יודע אם לשחקני מנצ'סטר יונייטד אכפת מספיק

לכתבה המלאה

* האם אדינסון קבאני יעזוב בסוף העונה את פריס?

האורוגוואי שהגיע לעיר האורות בקיץ 2013 ומשחק בשורות פ.ס.ז' בשש העונות האחרונות לא ידע להגיד לכלי התקשורת האם ימשיך בה גם בעונה הבאה ואמר: "בכדורגל אי אפשר לדעת מה יקרה. קרו הרבה דברים העונה, כל שנה היא שונה והדבר הכי חשוב הוא שנישאר ביחד ונהיה יחידה אחת. יש לי חוזה לעוד עונה אחת אז מצבי די טוב, אני שמח איפה שאני נמצא ומאוד אוהב את האוהדים אבל הכל יכול לקרות".

קבאני בן ה-32 החסיר ממשחקים רבים העונה והיה פצוע בחלק ניכר ממנה כשבנוסף לא זכה לתמיכה רבה ממאמנו, תומאס טוכל. המאמן הגרמני כבר אמר שהוא מתכנן לבצע שינויים בעמדת החלוץ מה שככל הנראה יציב את האורוגוואי הבינלאומי על המדף בחלון העברות בקיץ הקרוב. מחירו של השחקן שכבש העונה 22 שערים ב-28 הופעות אמור להיות בין 40 ל-50 מיליון יורו כאשר מי שהוזכרה כמועמדת
העיקרית לצרפו היא אתלטיקו מדריד שאצלה כבר משחקים שניים מחבריו של החלוץ לנבחרת אורוגוואי, דייגו גודין וחוסה מריה חימנס.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
יעזוב את פריס אחרי שש עונות? קבאני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully