וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיוק בזמן כדי לחגוג אליפות: ניימאר עשוי לקבל דקות מול מונאקו

כוכב פ.ס.ז' שנעדר מאז ינואר בשל פציעה, אמור לעבור מבחן כשירות לפני המשחק בראשון. יסייע לקבוצה לזכות באליפות בניסיון הרביעי?

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

הקאמבק של ניימאר מתקרב בצעדי ענק. בצרפת דיווחו היום (שישי) שכוכב פריס סן ז'רמן, שנעדר מאז חודש ינואר בשל פציעה בכף הרגל, עשוי לקבל דקות כבר במשחקה הקרוב של הקבוצה, ביום ראשון מול מונאקו בפארק דה פראנס. יהיה זה הניסיון הרביעי של פ.ס.ז' להבטיח אליפות, אחרי שכשלה בשלוש הנסיונות הקודמים עם תיקו ושני הפסדים.

ניימאר העביר מסר חיובי לצוות הרפואי של פ.ס.ז', והוא אמור לעבור מבחן כשירות לפני המשחק שיכריע אם יקבל דקות או לא. כך או כך, הכוכב הברזילאי לא צפוי לפתוח. אם אכן יעלה מהספסל ויקבל דקות, יהיה זה בעיקר כדי להכין אותו לקראת גמר הגביע הצרפתי נגד ראן.

בנוסף, ניימאר מעביר לקבוצה מסרים חיוביים גם בנוגע לעתידו. על פי ESPN, הוא וקיליאן אמבפה כבר הודיעו בדרכים עקיפות לקבוצה על כך שהם מתכוונים להישאר לפחות עונה.

פ.ס.ז' תופיע למשחק עם חולצות מיוחדות המעוטרות בלוגו של קתדרלת נוטרדאם שנשרפה במהלך השבוע. זו לא הפעם הראשונה שהקבוצה תקדיש מחווה מיוחדת בעקבות אסון שמתרחש בעיר. ב-2015, אחרי מתקפת הטרור על פריס, לבשה פ.ס.ז' חולצות עם הכיתוב Je Suis Paris ("אני פריס").

עוד בנושא

פ.ס.ז' כשלה גם בניסיון השלישי להבטיח אליפות כשהפסידה 3:2 בנאנט
משפחת סופר על: הסיפור המטורף של שאמבלי הצרפתית והאחים לוזי
אשתו של בלם קון טענה: "המאמן תקף את בעלי באימון של הקבוצה"

ניימאר (מימין) חוגג עם דני אלבס שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
ברוך שובך. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully