וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' כשלה גם בניסיון השלישי להבטיח אליפות כשהפסידה 3:2 בנאנט

אחרי החמישייה בליל וללא אמבפה ועוד שמונה שחקני הרכב, המוליכה קרסה פעם נוספת ורשמה שני הפסדים לראשונה מאז נובמבר 2011. נאנט קטעה רצף של 18 הפסדים מולה, עם ניצחון ראשון מאז אוקטובר 2004

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אייאקס לאחר העלייה לחצי גמר ליגת האלופות

גם בניסיון השלישי שניתן לה, פריס סן ז'רמן לא הצליחה להבטיח את האליפות השמינית בתולדותיה והשישית בעשור האחרון. מוליכת הליגה הצרפתית רשמה הערב (רביעי) הפסד שני ברציפות, הפעם 3:2 בנאנט, ועד כמה שמוזר להגיד את זה על קבוצה שמובילה את הטבלה ב-17 נקודות: היא נמצאת במשבר לא פשוט.

פרסנל קימפמבה, אריק מקסים שופו-מוטינג שחקני פריס סן ז'רמן מאוכזבים. רויטרס
פריס סן ז'רמן מסיימת עונה כקבוצה חבולה וכבויה. פרסנל קימפמבה עם אריק מקסים שופו-מוטינג/רויטרס

אחרי החמישייה המשפילה שספג מליל, תומאס טוכל השאיר מחוץ לסגל את מלך השערים קיליאן אמבפה. במועדון טענו כי מדובר בפציעה קלה וברצון לתת לכוכב הצעיר לנוח, אבל על פי דיווחים בצרפת מדובר בעונש על כך שמתח ביקורת לאחר ההפסד בליל וטען כי הקבוצה "חסרת אופי". ההיעדרות של אמבפה הצטרפה להרחקות של חואן ברנאט ומרקו וראטי, ולפציעות של ניימאר, אדינסון קבאני, אנחל די מריה, תומא מונייה, מרקיניוס וטיאגו סילבה, כך שפ.ס.ז' נאלצה להופיע ללא תשעה שחקני הרכב. טוכל ישב ביציע בגלל הרחקה והחליט לרשום למשחק רק חמישה מחליפים: השוער אלפונס אראולה ועוד ארבעה צעירים שמתוכם רק קולין דאגבה הספיק לשחק בקבוצה הבוגרת.

למרות ההרכב החסר ומצב הרוח הירוד, האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-19 בזכות שער מרהיב של דני אלבס, ששיגר כדור מסובב לחיבורים מכ-30 מטרים. אבל נאנט, שקטעה את רצף ההפסדים שלה עם 1:2 ביתי על ליון ביום שישי האחרון, הצליחה להשוות בחלוף שלוש דקות עם נגיחה של הבלם דייגו קרלוס. המהפך הושלם בדקה ה-44, כשתילו קהרר איבד כדור ואז גם הוסיף חטא על פשע כשמנע נבדל וראה את מאג'יד וואריס כובש מקרוב. בדקה ה-52 נאלץ ג'יג'י בופון המיואש להוציא כדור נוסף מהרשת, כשקרן נוספת של ולנטן רונז'ייה נחתה לפתחו של דייגו קרלוס, שדחק מקרוב אפילו בלי לשים לב והשלים צמד ראשון בקריירה. הילד הטורקי מטהאן גוצ'לו נכנס כמחליף להופעת בכורה וצימק עם שער נאה בדקה ה-89, אבל לא יותר מזה.

דני אלבס שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
שער נהדר שהחזיק בקושי שלוש דקות. דני אלבס/רויטרס

סך הכול הוציאה פ.ס.ז' 10 כדורים מהרשת בשלושת המחזורים האחרונים, אחרי שספגה בסך הכול 16 ב-29 משחקיה הקודמים. זה הוביל אותה לשני הפסדי ליגה רצופים - דבר שלא קרה מאז נובמבר 2011 (1:0 לנאנסי ו-3:0 למארסיי). נאנט, מצדה, קטעה רצף של 18 (!) הפסדים בכל המסגרות מול הקבוצה מבירת צרפת, וניצחה אותה לראשונה מאז אוקטובר 2004.

את ההזדמנות הרביעית להבטיח אליפות תקבל פ.ס.ז' ביום ראשון, במשחק ביתי מול מונאקו, מולה חגגה גם את האליפות בעונה שעברה עם 1:7 מהדהד.

דייגו קרלוס שחקן נאנט חוגג שער. רויטרס
צמד ראשון בקריירה. דייגו קרלוס/רויטרס
מאג'יד וואריס שחקן נאנט חוגג שער. רויטרס
גם הוא הכניע את ג'יג'י בופון. מאג'יד וואריס/רויטרס
ולדמאר קיטה בעלים נאנט. רויטרס
פעם ראשונה שהוא רואה ניצחון מול פ.ס.ז'. הבעלים ולדמאר קיטה/רויטרס
מוסא דיאבי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
אחד מהילדים שפתחו. מוסא דיאבי/רויטרס
שחקני נאנט חוגגים. רויטרס
שני ניצחונות גדולים השבוע. נאנט חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully