וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של בלם קון טענה: "המאמן תקף את בעלי באימון"

בעקבות שמועות כי פול בייס הכה את המאמן פביאן מרקדאל, אשתו יצאה להגנתו: "הוא זה שהותקף, אתם לא יודעים רבע ממה שעשו לו". החלוץ קלודיו בובו נכנס לאתר הרשמי וגילה כי הוא מושעה

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על "דרבי היהודיות" בין אייאקס לטוטנהאם בחצי גמר ליגת האלופות

סערה גדולה בכדורגל הצרפתי סביב נועלת הטבלה קון. הקבוצה מהמקום ה-20 נאלצה להתמודד בתחילת השבוע עם האשמות בגין הטיות משחק, ואמש נפוצו שמועות לפיהן הבלם פול בייס תקף את המאמן פביאן מרקדאל במהלך האימון.

היום (חמישי) יצאה סברינה, אשתו של בייס בן ה-30 שהגיע בקיץ האחרון מבורדו, להגנת בעלה וכתבה ברשתות החברתיות: "זה לא מה שקרה... הוא הותקף, ולא להפך. אתם לא יודעים מה היה שם באמת ויש לי דברים מעניינים לומר. המאמן בטח מרגיש את הלחץ, זה ההסבר היחיד שיש לי. בעלי הוא אדם נחמד ומאוד מקצוען, הוא בן 30 ונמצא בענף כבר 14 שנים. ועדיין, אנשים מעזים להשמיץ אותו. אתם לא יודעים אפילו רבע ממה שעשו לו ואמרו לו".

פול בייס שחקן קון (משמאל) מול לוקאס אוקמפוס שחקן מארסיי. AP
אשם או קורבן? פול בייס, משמאל/AP

מוקדם יותר, קון גם הודיעה על השעייתו של החלוץ קלודיו בובו עד להודעה חדשה. בהודעת המועדון נכתב: "בעקבות התנהגות לא נאותה ולא מקובלת שהמועדון לא יכול היה לסבול, הוחלט להוציא את החלוץ המושאל מסלטה ויגו מכל פעילות במסגרת הקבוצה המקצוענית. ההחלטה הזו מהווה תזכורת לכבוד ולערכים שאנו דורשים כארגון. נמשיך עם אלה שמוכנים להיאבק עד לסיום העונה".

בובו עצמו הגיב בטוויטר: "גיליתי שאני מושעה בהודעה שהתפרסמה באתר, בניגוד מוחלט לכל חוק מוכר. תמיד שמרתי על מוטיבציה ורצון לסייע למועדון להישאר בליגה מאז שהגעתי, וזאת למרות הרגעים הקשים שאנחנו עוברים".

  • עוד באותו נושא:
  • קון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully