וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת מתכוונת להמשיך בחיים הציבוריים, זכויות הניהול יישארו אצל אסי רחמים

17.4.2019 / 14:40

למרות שלא תהיה חברת כנסת, בעלי הפועל באר שבע לא מוותרת על השאיפה להתברג בחיים הציבוריים והפוליטיים. המנכ"ל ימשיך להיות בעל זכויות הניהול. קרע קטן לויטור, ייעדר לפחות כשבועיים

צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

בווידאו: התגובות אחרי ה-0:0 בין באר שבע למכבי תל אביב

למרות כישלון הבחירות, אלונה ברקת מתכוונת להמשיך ולהילחם על מקומה בחיים הציבוריים. בסביבתה של בעלי הפועל באר שבע מספרים ביומיים האחרונים שהיא נמצאת עמוק בתוך התהליך אותו החלה לפני כחודשיים וגם אם מפלגת הימין החדש לא נכנסה לכנסת ועתידה הפוליטי של המפלגה אותה הקימו נפתלי בנט ואיילת שקד בערפל גדול, ברקת עצמה לא מתכוונת לוותר על שאיפתה להתברג בחיים הציבוריים והפוליטיים של ישראל.

זו הסיבה שתהליך העברת זכויות הניהול של המועדון לידיו של אסי רחמים, יימשך כפי שתוכנן ומי ששימש ועדיין משמש כמנכ"ל יהיה זה שיחזיק בזכויות הניהול כדי שברקת תוכל לעבור בבוא העת לחיים הפוליטיים. העברת זכויות הניהול אינן מנוגדות תקנונית להמשך היותה של ברקת בעלי הפועל באר שבע.

אחרי התיקו מול מכבי תל אביב שלשום, בהפועל באר שבע רוצים לחזור לנצח מול מכבי חיפה במחזור שיתקיים בשבוע הבא. קווין טאפוקו יחזור מריצוי עונש בגין כרטיסים צהובים. חאתם עבד אלחמיד עדיין לא מתאמן עם הקבוצה, אבל עשוי לחזור לשחק עוד העונה.

עוד בנושא

אלונה ברקת: "כל מכשול, גם אם מפיל בצורה קשה, הוא רק מכשול"
בכר דחה על הסף גישושים מצד בית"ר, אוגו אישר שיעזוב בתום העונה
סימני השאלה בהפועל באר שבע אחרי האכזבה של ברקת בבחירות

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת. קובי אליהו
דבקה בתוכנית המקורית. אלונה ברקת/קובי אליהו

מיגל ויטור יחמיץ גם את המשחק הקרוב של הפועל באר שבע נגד מכבי חיפה אחרי שבבדיקת אולטראסאונד שעשה התברר כי הוא סובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי. במועדון מעריכים שויטור לא סיים את העונה והוא יוכל אפילו לחזור למשחק מול מכבי נתניה. כזכור, הבלם שסובל מפציעות רבות סיים את המשחק מול בני יהודה עם רגישות בשריר, ובשמשחק האחרון מול מכבי תל אביב הוא לא שותף מאחר ועדיין לא הרגיש כשיר. במהלך האימונים האחרונים הוא שוב חש כאב באותו המקום, וכאמור בבדיקת הדמייה התברר כי יש קרע קטן וההערכה היא שהוא ייעדר לפחות כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully