וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר דחה על הסף גישושים מצד בית"ר, ג'ון אוגו אישר שיעזוב בתום העונה

16.4.2019 / 7:22

הקשר הודיע רשמית על עזיבה: "תודה על הזיכרונות ". במקביל בכר רוצה להשלים את חוזהו ובקבוצה מבהירים: "אין סימני שאלה בנוגע לאלונה". קבהא: "הפוליטיקה הפסידה את אלונה". בקבוצה בונים על יוספי, הפועל תל אביב שוב בעקבות בן בסט

צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

בווידאו: אלונה ברקת מודיעה על כניסתה לפוליטיקה

עיקרי הדברים

- ג'ון אוגו הודיע רשמית: "אעזוב את באר שבע בתום העונה"
- גורם במועדון מבהיר: "אין לגבי אלונה סימני שאלה"
- בכר דחה על הסף גישושים מינוריים מגורמים המקורבים לבית"ר
- בכר על תומר יוספי: "נבנה עליו בשנים הבאות"
- הפועל תל אביב שוב מחזרת אחרי עדן בן בסט
- מרואן קבהא: "הפוליטיקה הפסידה את אלונה"

seperator

1. ג'ון אוגו הודיע: "החלטתי לעזוב"

אחרי שלא שותף אמש, הודיע ג'ון אוגו רשמית (ובאופן די צפוי, יש לומר): אני עוזב את הפועל באר שבע. הקשר כתב בעמוד האינסטגרם: "אחרי חמש שנים, החלטתי שלא אמשיך בהפועל באר שבע. אני רוצה לומר תודה לכל מי שאיפשר לי להיות כאן. תודה על הזיכרונות והתמיכה. ולאוהדים - לכם אני רוצה לומר תודה גדולה. לגבי היעד הבא שלי, אעדכן כשיהיו חדשות".

שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. קובי אליהו
סוף עידן בבאר שבע. ג'ון אוגו/קובי אליהו

2. "אלונה בעלת הבית. אין לגביה סימני שאלה"

אלונה ברקת הגיעה אמש (שני) למשחק של הפועל באר שבע מול מכבי תל אביב וישבה לצד בעלה אלי ביציע האוהדים של קבוצתה, כפי שהיא נוהגת לעשות במשך שנים. גורם בכיר בהפועל באר שבע אמר אמש בתום המשחק: "אין סימני שאלה לגבי אלונה. היא בעלת הבית והיא תמשיך להיות בעלת הבית. אכזבה מהבחירות יש והיא תישאר עוד כנראה הרבה זמן, אבל אלונה תמשיך לעמוד בראש הפועל באר שבע". היום אמורה ברקת לשאת מילים בטקס הרמת כוסית לחג הפסח שתוכנן כבר מזמן. ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ' גם ידבר וכן משה ממרוד, מנכ"ל ובעלי 'תדיראן', הספונסר הראשי של הקבוצה. ההערכה היא שהשניים יתייחסו אל ברקת בדבריהם. בסביבתה של ברקת עצמה לא פסלו אמש שהיא לא תיכנס בדבריה לעניינים הפוליטיים וגם עשויה לא להתייחס לשאלת עתידה במועדון, אלא רק להסתפק בדברי ברכה לקראת החג.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע סחטה 0:0 בחוץ נגד מכבי תל אביב
ברק בכר אחרי המשחק: "שמח שנלחמנו ולא ספגנו"
ולאדן איביץ' עקץ: "הגיע לנו לנצח 0:3 או 0:4"

עוד באותו נושא

הקול בראש: סימני השאלה בהפועל באר שבע אחרי האכזבה של אלונה ברקת בבחירות

לכתבה המלאה
הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת. דני מרון
"יש אצלה תסכול, אבל אין סימני שאלה". ברקת ביציע/דני מרון

3. בכר משוכנע שהוא חייב להישאר בבאר שבע

ברק בכר דחה על הסף גישושים מאוד שוליים שנעשו כלפיו מגורמים הקשורים לבית"ר ירושלים. מאמן הפועל באר שבע אפילו לא נכנס לעומקם של דברים ומיד כאשר שמע שיש איזשהו עניין מהבירה, הדף כל נסיון לפתח את הדברים והוא מתכוון להוביל את הפועל באר שבע בעונה הבאה ומבחינתו עד קיץ 2022, על פי החוזה שיש לו. בכר מרגיש שדווקא בתקופה הזו, כאשר הפועל באר שבע נמצאת בצומת דרכים, הוא חייב להיות האיש שיוביל את המערכת המקצועית במיוחד שהקבוצה מסיימת עונה מאוד מורכבת מלאה ברגעים לא פשוטים. "אם נסיים בסופו של דבר במקום השני עם כרטיס למוקדמות הליגה האירופית, הרי שאפשר יהיה לסמן את העונה הזו כעונה שבה היינו על סף כישלון מוחלט ערב הפלייאוף, אבל הצלחנו לייצב את השורות ולסיים עם הכרטיס לאירופה", אמר גורם במועדון.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
גם הוא לא מתכוון לעזוב. ברק בכר/דני מרון

4. הסיבות שעושות את בכר אופטימי לעונה הבאה

המשחק אמש הסתיים ב-0:0 שהיווה סוג של הישג עבור הפועל באר שבע, שהיתה פחות טובה ממכבי תל אביב בשלבים רבים של המשחק. למרות שיש כרגע פערים בין המועדונים, בכר משוכנע שהוא יכול להעמיד קבוצה שתתמודד בעונה הבאה על האליפות מול מכבי תל אביב. "יש לנו בסיס טוב בסגל השחקנים הנוכחי. עם שני זרים חדשים שנביא נוכל לשדרג את עצמנו ולהיות קבוצה יותר טובה בעונה הבאה", אמר בכר אמש במסיבת העיתונאים אחרי המשחק. "תומר יוספי יהיה אחד מהשחקנים שעליהם נבנה בשנים הבאות. כיף שיש לנו שחקן כזה שגדל אצלנו. אני מאמין שנבנה קבוצה יותר טובה בעונה הבאה".

שחקן הפועל באר שבע תומר יוספי לפני שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. דני מרון
בבאר שבע בונים עליו. תומרי יוספי/דני מרון

5. הפועל תל אביב שוב רוצה את בן בסט לעונה הבאה

שלושה חילופים ערך אתמול בכר. עדן בן בסט נותר על הספסל ולא שיחק דקה. בן בסט היה כבר אמור לעזוב בחודש ינואר, אבל לא היה מרוצה מההצעות שקיבל מהפועל תל אביב ומהפועל חיפה ונשאר לבסוף בשביל החוזה בבאר שבע. לבן בסט חוזה לעונה הבאה והוא יצטרך להחליט אם הוא רוצה להמשיך לעונה נוספת בה הוא לא נספר בכלל ככדורגלן לגיטימי ומוביל בליגת העל. מי שרוצה אותו מאוד היא הפועל תל אביב שמתכוונת שוב לחזר אחריו בכל הכוח. יתכן שהפעם זה יילך לה יותר טוב ובן בסט יסכים לעזוב, גם אם הוא יאבד אחוז מסוים מחוזהו.

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע עם עדן בן בסט. שלומי גבאי
לאן מועדות פניו? בן בסט, משמאל/שלומי גבאי

6. קבהא מרגיש בטוח בבאר שבע: "אני כאן לשלוש שנים"

כמו בלא מעט מקרים העונה דובר הפועל באר שבע הביא לראיון אחרי המשחק את מרואן קבהא, שמתגלה כמישהו שיודע להתמודד היטב עם שאלות התקשורת. "אני חושב שעמדנו מצוין מבחינה טקטית", אמר קבהא ששיחק אמש כבלם שלישי באמצע. "לא עשינו יותר מדי במחצית הראשונה, אבל זה מסוג המשחקים שאתה לא רוצה להפסיד ולחזור אחורה במומנטום. אני חושב שעשינו עבודה טובה מבחינה הגנתית ואנחנו עם הפנים קדימה". על חשיבות המשחק לקראת העונה הבאה: "אנחנו לא חושבים על העונה הבאה. יש לנו עוד מטרה העונה והיא לסיים במקום השני בטבלה ולהגיע לאירופה. זה לא סוד, אנחנו עושים הכול כדי להגיע לאירופה ולהפוך את העונה הקשה שעברנו למתוקה קצת".

לשאלה האם הוא מצפה לשמוע מאלונה ברקת מסר מרגיע בנוגע לעתידה, אמר קבהא: "לא הרגשנו שאלונה בכלל עזבה אותנו, אז אין כזה הבדל בין מה שהרגשנו לפני לבין מה שאנחנו מרגישים עכשיו. אני חושב שהפוליטיקה הפסידה את אלונה. היא אישה מדהימה שרצתה לעזור ואנחנו שמחים שהיא איתנו. זה לא שינה, כי אלונה הייתה איתנו גם אחרי שנכנסה לפוליטיקה ואולי עכשיו זה יהיה יותר. היא אחראית על כל מה שקורה בהפועל באר שבע ואנחנו שמחים שהיא כאן".

על עתידו בבאר שבע אחרי תקופה לא טובה: "גם לפני כן וגם עכשיו לא חשבתי על העתיד שלי. יש לי כאן חוזה לעוד שלוש שנים ואני רוצה להמשיך כאן. הפועל באר שבע מועדון גדול. אני אוהב אותו ומאז שקיבלתי את ההזדמנות מאז הטעות נגד מכבי אני מרגיש יותר ביטחון. אני מרגיש שברק מאמין בי וזה הכי חשוב. לגבי עונה הבאה אני פה". בנוגע לאלו שפקפקו ביכולתו: "אני מאמין מאוד בעצמי. אם לא הייתי מאמין, אז לא הייתי עושה את המהפך הזה. כל אלו שהרימו גבה בנוגע אלי, לא לשכוח שהגעתי להפועל באר שבע מליגת האלופות אז עשיתי דבר אחר או שניים ואני עונה להם על המגרש. אם הייתי בוחר לבוא למכבי תל אביב לפני שנה, הייתי מפספס את האליפות עם הפועל באר שבע ולכן אני לא מצטער על הצעד שעשיתי".

שחקן הפועל באר שבע מרואן קבהא לפני שחקן מכבי תל אביב ארון שוינפלד. דני מרון
לא מתחרט שבחר בבאר שבע על פני מכבי תל אביב. קבהא/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully