וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "כל מכשול, גם אם מפיל בצורה קשה, הוא רק מכשול"

בעלי הפועל באר שבע דיברה לראשונה מאז הבחירות בטקס הרמת הכוסית המסורתי לכבוד חג הפסח. ראש העיר דנילוביץ': "אלונה, אל תוותרי על החלום. נכנסנו לדברי הימים של העיר באר שבע"

צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

הפועל באר שבע ערכה היום (שלישי) את טקס הרמת הכוסית המסורתי לכבוד חג הפסח. אלונה ברקת, בעלי הפועל באר שבע שלא הצליחה להיבחר לכנסת עם רשימת "הימין החדש" שלא עברה את אחוז החסימה, דיברה לראשונה באופן פומבי מאז הבחירות.

ברקת אמרה: "משמעותו המרכזית של חג הפסח הוא יציאת בני ישראל מעבדות לחירות בדרך להפיכתו לעם. כמו כל ארגון גדול, גם עם ישראל היה צריך לעבור את המסלול הקשה עד להפיכתו לבן חורין. כדי להיות בן חורין אמיתי, אסור לשכוח את המטרה שבסוף המסע. כל מכשול שבדרך, גם אם מפיל אותך ועושה זאת בצורה קשה, הוא בסך הכל מכשול. גם המועדון שלנו עבר דרך ארוכה עד שהגיע לארץ המובטחת, אבל גם כאן לא הגענו למנוחה ולנחלה. עלינו להמשיך ולהיאבק כל בוקר מחדש כדי להגיע לשם. אני רוצה לאחל לכולנו שנדע לעמוד על מלא משמעותו המושג 'חירות', ושכל קושי שיעמוד בפנינו יהיה רק צעד בדרך להגשמת חלומותינו. חג שמח וכשר".

ראש העיר רוביק דנילוביץ' הוסיף: "אלונה, אל תוותרי על החלום. העונה שלנו הייתה קצת פחות טובה. אז מה? אסור לשכוח את ההיסטוריה שהייתה כאן. נכנסנו לדברי הימים של העיר באר שבע ושל מדינת ישראל בשלוש השנים האחרונות. מה לעשות? כשלא הולך אז לא הולך. החוסן האמיתי של המועדון זה מה שקורה כאן בחודשיים האחרונים. כולם למען אחד, ואחד למען כולם. לא כולם נתנו סיכוי שאפילו ניכנס לפלייאוף העליון, אבל ידעתם להתעלות ברגע האמת והחזרתם את הכבוד שלכם ושל המועדון. כולנו מלאי תודה והערכה".

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ'. יוסי ציפקיס
רוביק דנילוביץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully