וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש בניצחון רד בול זלצבורג

מלך שערי הליגה האוסטרית חגג את ה-17 שלו וה-33 ב-42 משחקים, כשהשלים מהפך ב-1:3 על שטורם גראץ. עומרי אלטמן נפצע בהפסד פנאתינייקוס

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מאמן ליברפול יורגן קלופ

מונס דאבור כבש הערב (ראשון) את שערו ה-17 העונה בליגה האוסטרית והגיע ל-33 שערים ב-42 משחקים בכל המסגרות במדי רד בול זלצבורג, שניצחה הפעם 1:3 את שטורם גראץ ופתחה פער של תשע נקודות בפסגת הליגה האוסטרית. האורחת הובילה במפתיע במחצית, אבל חלוץ נבחרת ישראל השלים את המהפך בדקה ה-67 וספג כרטיס צהוב שלוש דקות לסיום.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב: בעלי הפועל תל אביב יעלה את שכר השחקנים בכ-15%
מכבי חיפה: בירם כיאל יחזור לכרמל?
מכבי תל אביב: ולאדן איביץ' דורש חיזוק

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג חוגג. רויטרס
שוב יהיה אלוף ושוב מלך שערים. מונס דאבור/רויטרס

אינגולשטאדט של אלמוג כהן סיימה ב-1:1 ביתי נגד הולשטיין קיל במסגרת המחזור ה-29 בבונדסליגה השנייה. קבוצתו של הישראלי לא מצליחה להתרומם והיא נמצאת מתחת לקו האדום במקום הלפני האחרון (23 נקודות) ורחוקה כבר שבע נקודות מהמקום שממנו נשארים בליגה כשנשארו עוד חמישה משחקים עד לסיום העונה. לקבוצה הבווארית עדיין יש סיכוי לשרוד כאשר היא נמצאת במרחק ארבע נקודות ממאגדבורג במקום ה-16 שמוביל למשחקי המבחן. כהן שיחק 90 דקות במדי קבוצתו ואף נשלף לעברו כרטיס צהוב בדקה ה-12.

* ביברס נאתכו ישב על הספסל ולא שותף ב-0:4 הביתי של אולימפיאקוס על קסאנטי. המדורגת שנייה דחתה את חגיגות האליפות של פאוק סלוניקי הבלתי מנוצחת, שסיימה ב-1:1 אצל לאריסה ותמתין למחזור הבא. הפער בפסגה היוונית עומד על שמונה נקודות אחרי המחזור ה-28, אבל לאולימפיאקוס משחק חסר מול פנאתינייקוס והיא תוכל להקטין את הפער לחמש.

* עומרי אלטמן נפצע והוחלף כבר בדקה ה-28 בהפסדה של פנאתינייקוס 3:1 בבית לאופי כרתים. הקשר הישראלי חזר בינואר האחרון מפציעת ברך שהשביתה אותו כ-10 חודשים.

* אלון תורג'מן עלה מהספסל בדקה ה-86 ב-1:1 של אוסטריה וינה נגד וולפסברגר בפלייאוף העליון של הליגה האוסטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully