וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עוקבת אחר מצבו של בירם כיאל, וייסמן מחוץ לסגל

14.4.2019 / 10:37

בין הצדדים לא נערכו שיחות, אבל אם הירוקים יבינו שקשר ברייטון מוכן לחזור לישראל, תתבצע אליו פנייה רשמית ויפתח מו"מ. החלוץ לא ישחק נגד מכבי נתניה (20:30, ספורט1)

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה תבדוק את מעמדו של בירם כיאל בברייטון בתום העונה ואם תבין ממנו שיש סיכוי שהוא יחזור לארץ, יפתח איתו מו"מ רשמי. בין הצדדים אין מגעים ושיחות, אבל לפי גורם במועדון, שמו של כיאל נמצא בראש הרשימות של הצוות המקצועי. עובדי מערך הסקאוטינג התבקשו לחפש קשר זר למרכז המגרש, אבל אם כיאל יהיה זמין, זה ישנה את התכניות והירוקים יוכלו לפנות מקום לזר בעמדה אחרת.

בראיון שהעניק כיאל לוואלה! ספורט בלונדון, סיפר כיאל שהוא עוקב אחרי מכבי חיפה באופן קבוע ושהוא ירצה לחזור לקבוצה בעתיד. הקשר מאוכזב ממעמדו הנוכחי בברייטון ולמרות שלפי שחקנים בקבוצה הוא נמצא בכושר מצוין באימונים, הוא ממעט לשחק העונה, בעיקר בחודשים האחרונים. ב-2019 הוא שותף בשלושה משחקים בלבד - כולם כמחליף - ורשם 23 דקות במצטבר. לכיאל יש חוזה לעונה נוספת במדי השחפים וקבוצות רבות מהצ'מפיונשיפ מגלות בו עניין. באותו ראיון, כיאל אמר שאם קבוצה אחרת תציע לו חוזה לשנתיים, הוא יישאר באי הבריטי.

עוד בנושא:

הפועל חיפה החלה במו"מ עם חיים סילבס, מאור בוזגלו על הכוונת
הפועל תל אביב מתוסכלת אחרי התיקו, חלוץ גנאי מועמד לעונה הבאה

בירם כיאל שחקן ברייטון מול ג'ק סימפסון שחקן בורנמות'. רויטרס
עדיין מחובר למכבי חיפה. כיאל/רויטרס

חלוץ מכבי חיפה, שון וייסמן, לא נכלל בסגל למשחק הערב נגד מכבי נתניה. במועדון ממשיכים לטעון שכל ההחלטות מקצועיות, אך בסביבתו של החלוץ משוכנעים שההחלטה נובעת מכך שהמו"מ לחידוש חוזהו עדיין לא הבשיל לכדי חתימה.

וייסמן סירב לחתום אחרי ההצעה הראשונה שקיבל, אבל מאז התחדשו המגעים. החלוץ בודק אופציות בליגות שונות באירופה, לשם יוכל לעבור ללא תמורה. קבוצה ישראלית שתרצה לצרף אותו, תהיה צריכה לשלם למכבי חיפה דמי השבחה ולכן נראה שהאפשרות שיעבור לקבוצה אחרת בליגת העל איננה ריאלית. בחיפה כאמור מדגישים שההחלטה לא קשורה למו"מ, אך ניראה שההוצאה של וייסמן מהסגל תשפיע על המשך השיחות.

מי שיעזבו בוודאות בעונה הבאה הם אליסון דוס סנטוס ומנואל איטורה. גם ז'ורז' מאנג'ק כנראה לא יישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully