וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל ניצחה 0:1 את ג'ירונה, ויאדוליד מתחת לקו האדום

צ'וקווזה (7) העניק לצוללת הצהובה ניצחון חוץ חשוב בקרב התחתית. 1:3 לוולנסיה בדרבי על לבנטה, חטאפה השיגה 2:2 בחסות ה-VAR בדקה ה-96 וסיבכה את ויאדוליד

סמואל צ'וקווזה שחקן ויאריאל. AP
שער ההישארות של ויאריאל? סמואל צ'וקווזה/AP

המחזור ה-32 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. המוקד היה בתחתית, שם ויאריאל ניצחה 0:1 את ג'ירונה ועלתה מעל הקו האדום. מי שירדה למקום ה-18 היא ויאדוליד, שספגה שוויון 2:2 מחטאפה בדקה ה-96 בעקבות פנדל מפוקפק בחסות ה-VAR. ולנסיה ניצחה 1:3 בדרבי את לבנטה.


עוד בנושא:

ברצלונה סיימה בתיקו 0:0 מביך מול ווסקה. מסי וסוארס לא שותפו
דחה את ברצלונה לטובת ריאל מדריד? פניית הפרסה של לוקה יוביץ'

seperator

ג'ירונה - ויאריאל 1:0

שלוש נקודות חשובות לצוללת הצהובה והיא מעל הקו האדום. אחרי שאיבדה יתרון של שני שערים מול סלטה ויגו (3:2) וברצלונה (4:4) והפסידה גם לבטיס בליגה ולוולנסיה במשחק הראשון של רבע גמר הליגה האירופית, ויאריאל התעשתה ועשתה את העבודה במונטיליבי. סמואל צ'וקווזה הניגרי כבש במתפרצת בדקה השביעית אחרי מסירה של פאבלו פורנאלס וגרר את ג'ירונה למאבקי ההישרדות עם הפסד רביעי רצוף. שער שוויון של פטריק רוברטס נפסל בדקה ה-17 בסיוע ה-VAR. ויאריאל קפצה למקום ה-15 עם 33 נקודות, רק אחת פחות מג'ירונה במקום ה-14. ויאדוליד ירדה מתחת לקו האדום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גונסאלו גדש שחקן ולנסיה. רויטרס
שחקני ולנסיה חוגגים/רויטרס

ולנסיה - לבנטה 1:3

אחרי שחטאפה מעדה, ולנסיה ידעה שניצחון בדרבי יקרב אותה עוד יותר ויכניס אותה חזק למאבק על המקום הרביעי. ואם אפשר לסבך על הדרך את היריבה העירונית בתחתית, מה רע? סנטי מינה העלה את ולנסיה ליתרון כבר בדקה השנייה, אבל שער עצמי של קרלוס סולר (56) איזן. השוויון החזיק דקה אחת בלבד, כי אז הגיע גונסאלו גדש שהחזיר לוולנסיה את היתרון (57), סנטי מינה סגר עניין עם צמד (63) וולנסיה השישית צימק את הפער מסביליה הרביעית, לה 52 נקודות, לשלוש נקודות בלבד. לבנטה בצרות עם 33 נקודות במקום ה-16, מרחק שתי נקודות מוויאדוליד שנמצאת מתחת לקו האדום.

שחקני ריאל ויאדוליד. GettyImages
ויאדוליד איבדה נקודות יקרות/GettyImages

ויאדוליד - חטאפה 2:2

דרמה גדולה באסטדיו חוסה סוריה, כזו שהוכיחה שלא תמיד נעשה שימוש נכון ב-VAR. מאורו ארמבארי העלה את חטאפה ליתרון בדקה ה-14, אבל ויאדוליד השלימה מהפך מרשים משער של סרג'י גווארדיולה (30) ופנדל של אנס אונאל (69). היתרון החזיק עד לתוספת הזמן, אז השופט שרק לפנדל גבולי מאוד לזכות חטאפה אחרי ספק עבירה ברחבה. אף הילוך חוזר לא הוכיח שהשריקה הייתה מוצדקת, אבל שופטי ה-VAR לא אותתו אחרת וחורחה מולינה השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-96. למרות השוויון, בסיומו של המחזור חטאפה מאבדת את המקום הרביעי בטבלה לסביליה וגם את מתיאס אוליברה שהורחק בדקה ה-62.

משחקים נוספים

אתלטיק בילבאו - ראיו וייקאנו 2:3
לבילבאו: אינאקי וויליאמס (2 ו-50), ראול גרסיה (72). לראיו: אלכס מורנו (45), ראול דה תומאס (85)

ריאל סוסיאדד - אייבר 1:1
לסוסיאדד: חואנמי (1), לאייבר: ז'ואן ז'ורדן (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully