וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה סיימה בתיקו 0:0 מביך מול ווסקה. מסי וסוארס לא שותפו

המוליכה עלתה בהרכב משני ונתנה הזדמנות לשחקניה הצעירים ריקי פוץ' וקרלס אלניה, שלא סיפקו את הסחורה. אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את סלטה ויגו וצימקה את הפער ל-9 נקודות. סביליה ניצחה 2:3 את בטיס בדרבי ועלתה למקום הרביעי

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-32 בליגה הספרדית יצא היום (שבת) לדרך עם ארבעה משחקים. אחרי ה-0:1 המצוין על מנצ'סטר יונייטד באלופות, ברצלונה האלופה והמוליכה סיימה בתיקו 0:0 מאכזב אצל ווסקה האחרונה, במשחק בו היא פתחה בהרכב חסר מאוד. אתלטיקו מדריד שמרה על המקום השני כאשר ניצחה את סלטה ויגו המסובכת בתחתית 0:2. הדרבי הלוהט בין סביליה לבטיס יסגור את יום המשחקים כשעוד לפניו הצליחה אספניול לנצח 1:2 את אלאבס בבית.

שחקני ברצלונה. רויטרס
סגל משני למוליכת הטבלה. שחקני ברצלונה/רויטרס

ווסקה - ברצלונה 0:0

משחק מאכזב למוליכה מול האחרונה בטבלה. ברצלונה עלתה בהרכב משני ללא ליאו מסי ולואיס סוארס שקיבלו מנוחה. בנוסף, ג'רארד פיקה (הרחקה), איוון ראקיטיץ' (חולה) וסרג'י רוברטו (פצוע) לא נכללו בסגל למשחק הקצוות.

האחרונה התקרבה בעזרת התיקו מרחק של חמש נקודות מוויאדוליד שנמצאת מעל הקו האדום ועדיין נמצאת חזק בתמונת ההישרדות בלה ליגה. ברצלונה מנגד נעצרת אחרי שניצחה מוקדם יותר השבוע את מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות ולפני כן 0:2 על אתלטיקו מדריד במשחק העונה במחזור הקודם.

שחקני הבלאוגראנה לא היו מרוכזים ליד שערה של ווסקה. עוסמאן דמבלה וקווין פרינס בואטנג הרבו להחמיץ והיו לא מרוכזים ברחבה של שוער ווסקה, סנטה מריה. נועלת הטבלה לעומתם, ניסתה להבקיע את השער החשוב אחרי מספר הזדמנויות קורצות אבל גם היא לא הייתה מספיק מדויקת והסתפקה לבסוף בנקודה אחת בלבד שקירבה אותה מרחק חמש נקודות מוויאדוליד הנמצאת במקום ה-17 המבטיח מקום בלה ליגה בעונה הבאה.

עוד באותו נושא

אתלטיקו מדריד: דייגו קוסטה הורחק מ-8 משחקים וסיים את העונה

לכתבה המלאה
עוסמן דמבלה ברצלונה מול שוער ווסקה. רויטרס
דמבלה מול סנטה מריה שוערה של ווסקה/רויטרס
ריקי פוץ' הצעיר מנסה להשתחרר משחקני ווסקה. (צילום: רויטרס). רויטרס
ריקי פוץ' מנסה להשתחרר משחקני ווסקה ללא הצלחה/רויטרס
קרלס אלניה שחקן ברצלונה. רויטרס
לא הצליח להשפיע. אלניה/רויטרס
קווין פרינס בואטנג שחקנה של ברצלונה. רויטרס
לא היום שלו. בואטנג/רויטרס

אתלטיקו מדריד - סלטה ויגו 0:2

שחקניו של דייגו סימאונה חזרו למסלול הניצחונות אחרי שגברו על סלטה המסובכת בתחתית הטבלה. בזכות הניצחון החשוב צימצמה אתלטיקו מהפסגה לתשע נקודות.

מי שכבש ראשון לזכותה של אתלטיקו מדריד היה אנטואן גריזמן בבעיטה חופשית נהדרת קצת לפני סיום המחצית הראשונה בדקה ה-42. השער השני הגיע רבע שעה לסיום המשחק כאשר גריזמן בישל לאלברו מוראטה שסגר את סיפור המשחק והעניק לקולצ'ונרוס את מלוא הנקודות.

סלטה ממשיכה להיות מסובכת בתחתית הטבלה ונמצאת רק עם שתי נקודות מעל הקו האדום ותקווה לאיבוד נקודות של ויאריאל, ויאדוליד וראיו וייאקנו כדי להישאר במקומה שבוע נוסף.

שחקני אתלטיקו מדריד אלבארו מוראטה, סאול. רויטרס
הכריע את המשחק. מוראטה/רויטרס

סביליה - ריאל בטיס

משחק נהדר היה הערב בראמון סאנצ'ס פיחואן. סביליה סיפקה משחק נהדר ועלתה למקום הרביעי המוביל לליגת האלופות אחרי שניצחה את יריבתה העירונית בטיס 2:3 בדרבי החם של העיר סביליה. לא פחות משמונה צהובים נשלפו במשחק, אך סביליה נקמה על ההפסד 1:0 בסיבוב הקודם והמשיכה את תקופתה הטובה כשניצחה משחק חמישי מתוך השישה האחרונים בלה ליגה.

מי שכבשו לזכות סביליה היו: מוניר אל חדאדי (26), פאבלו סראביה (59) ופרנקו ואסקס (64).
לזכות בטיס כבשו: ג'ובאני לו סלסו (55) וכריסטיאן טייו (82).

seperator

משחק נוסף:

אספניול - אלאבס 1:2
לאספניול: אדריה פדרוסה (19), ויקטור לגווארדיה (עצמי, 47), לאלאבס: ג'ונתן קאלרי (56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully