וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהכריז על כניסתו לדראפט: המניה של יובל זוסמן במגמת ירידה

בארצות הברית פרסמו תחזיות עדכניות לקראת הדראפט. ב-ESPN מנבאים שייבחר רק בבחירה ה-57, באתר אחר צוין: "זקוק לעוד שנה-שנתיים ביורוליג"

ONE

טורניר המכללות הסתיים, העונה הרגילה ב-NBA תמה ונשלמה, וכעת, מלבד הפלייאוף שעומד בפתח, עוסקים בארצות הברית גם בדראפט הקרוב. באתרים הבולטים בתחום פרסמו בימים האחרונים תחזיות מעודכנות לדראפט, בהתאם להתפתחויות בטורניר המכללות ולסדר הבחירות המסתמן בלוטרי. על דבר אחד אין עוררין: זאיון וויליאמסון ייבחר ראשון, למרות הפציעה ממנה סבל לקראת סיום העונה ועל אף ההדחה המוקדמת של דיוק מטורניר המכללות.

המחלוקת העיקרית במוקים (תחזיות הדראפט) נוגעות בעיקר לזהותו של השחקן שייבחר שני: ב-ESPN ובבליצ'ר ריפורט טוענים שהגארד האתלטי ג'ה מוראנט הקפיץ את מניותיו בטורניר, ובעקבות זאת צפוי להיבחר בבחירה השנייה. יחד עם זאת, בתחזיות אחרות, כולל זו של "אתלטיק", בטוחים שדווקא חברו של וויליאמסון למכללת דיוק, אר ג'יי בארט, יילקח שני למרות שהעלה לא מעט סימני שאלה לאחרונה. עוד אחד שיצא מורווח מטורניר המכללות הוא דיאנדרה האנטר, שהוביל את וירג'יניה לאליפות היסטורית ועל פי רוב התחזיות יתברג כעת בחמישייה הראשונה.

עוד בנושא

זוסמן נרשם לדראפט 2019: "מקווה ללכת בדרך של כספי ומקל"
במכבי תל אביב יודעים: "האליפות היא המטרה היחידה כרגע"
קיין ובלאק מועמדים לתואר שחקן ההגנה של העונה ביורוליג

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב מול עידן זלמנסון שחקן הפועל אילת. דני מרון
במגמת ירידה במכבי תל אביב, במגמת ירידה גם בתחזיות הדראפט. זוסמן/דני מרון

מנקודת מבט ישראלית, כמובן שיובל זוסמן נמצא במוקד. הכישרון הצעיר של מכבי תל אביב כבר הכריז על כניסתו לדראפט (אם כי עדיין יש באפשרותו למשוך את מועמדותו עד כ-10 ימים לפני ליל הדראפט, שייערך ב-20 ביוני), ומקווה שהניצוצות שהפגין ביורוליג העונה יחזקו את המניה שלו. כך או כך, זוסמן אמור להיבחר בשלהי הסיבוב השני, אם בכלל. בתחזית העדכנית של ESPN הוא הוצב בבחירה ה-57, ירידה קלה ביחס לתחזית הקודמת בה ניבאו מומחי הדראפט של הרשת שייבחר בבחירה ה-54. כמו כן, בדירוג 100 הכישרונות המובילים של "אתלטיק" התברג זוסמן במקום ה-74 - מיקום שאם אכן ממחיש את הלך הרוח בקרב קבוצות ה-NBA, מרחיק אותו מבחירה בדראפט.

באתר הדראפט "פלו הופס" פורסמה אמש סקירה של הכישרונות האירופים המובילים בדראפט, וכמובן שגם זוסמן זכה לאזכור לצד גוגה ביטאדזה הגאורגי, שעתיד להיבחר בסיבוב הראשון אחרי עונת פריצה ביורוליג במדי בודוצ'נוסט.

"זוסמן אמנם התקשה לפרוץ העונה ביורוליג, אבל הנתונים הפיזיים שלו, ראיית המשחק והפוטנציאל שלו בתור שחקן בשני צדי המגרש, הופכים אותו לבחירת סיבוב שני פוטנציאלית", נכתב אודות זוסמן בן ה-20. "יש לו סייז טוב לגארד, הוא קלע שלשות יציב עם נקודת שחרור גבוהה, מסוגל לייצר לעצמו מצבי קליעה מפעם לפעם, ומסיים יפה מתחת לסל עם שתי הידיים. יחד עם זאת, באליפויות הגילאים הצעירים של פיב"א הוא הסתמך במידה רבה על הפיזיות שלו ועל הצעד הראשון המהיר יחסית כדי לייצר לעצמו, דבר שקשה להאמין שיוכל לעשות בהצלחה גם מול שחקנים אתלטיים ב-NBA. כדי להגיע לרמת NBA, זוסמן צריך לשפר את הזריזות ואת הכוח הפיזי. כך או כך, גם אם ייבחר בסיבוב השני נראה שבכל מקרה יידרשו לו עוד לפחות שנה או שנתיים ביורוליג לפני מעבר ל-NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully