וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב יודעים: "האליפות היא המטרה היחידה כרגע"

12.4.2019 / 7:25

הצהובים חזרו לפסגה אחרי הניצחון על אילת ועקצו: "הבעיה היא שהשיטה לא ספורטיבית". דאגה מהירידה ביכולת של טיוס וכהן

ONE

מכבי תל אביב חזרה אמש (חמישי) למקום הראשון בליגה בזכות ניצחון 92:99 על הפועל אילת. הצהובים הגיעו למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות וניצלו כמה דקות של רפיון של הקבוצה הדרומית בתום הרבע השני כדי לפתוח פער עליו שמרו עד לסיום.

מי שלהט אמש, ושומר על כושר טוב במשחקים האחרונים הוא סקוטי ווילבקין שקלע 23 נקודות באחוזים סבירים: "זה היה משחק שמאוד רצינו לנצח, ידענו שאחרי שני הפסדים, אם אנחנו רוצים להשאר במקום הראשון בליגה אנחנו צריכים לנצח אותו", אמר הגארד והתייחס ליריבה אותה ניצחו בפעם השלישית העונה, "כולם איום עלינו, הם יכולים לקלוע אפילו טוב יותר, הם שיחקו אזורית כל המשחק, אני חושב שהתמודדנו עם זה טוב יותר, אנחנו צריכים להתכונן אליהם אפילו טוב יותר ולשחק יותר טוב".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
להט עם 23 נקודות. סקוטי ווילבקין/דני מרון

במכבי סיפרו בימים האחרונים כי כעת, לאחר סיום עונת היורוליג, כל מה שנותר להם לשחק עליו זה ליגת העל, והמשימה העיקרית היא לשמור על השחקנים ברמת דריכות מקסימלית לכל משחק כדי להמנע ממשברים מיותרים: "האליפות היא המטרה היחידה כרגע, חייבים לזכות אחרי שלא זכינו בשום תואר העונה", אמר אחד מאנשי מכבי אמש, "הבעיה שאנחנו תלויים בשיטה לא ספורטיבית, ובמשחק אחד אפשר להפסיד. נקווה שזו הפעם האחרונה שניתקל בזה".

ווילבקין עצמו התייחס לעובדה שהקבוצה משחקת רק בליגה כעת ואמר: "אני חושב שיש לנו יותר זמן להתכונן ליריבות שלנו בליגה, מעכשיו יהיה לנו יותר זמן להתכונן ונוכל להתמודד איתם טוב יותר".

מי שנמצאים בכושר פחות טוב לאחרונה הם שחקני הפנים המתאזרחים של הקבוצה אלכס טיוס וג'ייק כהן. טיוס רשם בשני המשחקים האחרונים 5.5 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע ואילו כהן חווה ירידה בדקות המשחק שלו מאז נפצע מול ראשון לציון וקלע 2 נקודות בממוצע בארבעת המחזורים האחרונים. במועדון עובדים עם כהן באופן אישי, כמו גם עם יובל זוסמן, על מנת להחזיר להם את הביטחון. "נצטרך את כהן בהמשך בכושר טוב יותר והייתי מרוצה ממה שהוא הראה בדקות שלו על המגרש", אמר ספרופולוס בהתייחסות לפורוורד-סנטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב מול ג'יי פי טוקוטו שחקן הפועל אילת. דני מרון
בכושר ירוד לאחרונה. טיוס מול טוקוטו/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully